Psychologiczna zagadka.

61. Data: 2006-06-16 21:34:22

Temat: Re: Psychologiczna zagadka.
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

> Wiec ponawiam pytanie: nie-emocjonalnosc na ktorej starasz sie
> budowac swa nowa_istotowosc [dla przypomnienia: "... wazne, aby
> umiec wyciagac wnioski i nastepnym razem mniej angazowac sie
> emocjami. To nastepna prawda, ktora odkrylam..."] - jaka to natura?

Moja i tylko moja. Zakleta w czelusciach mojej mrocznej duszy.
Natura odziedziczona po przodkach, dzieki skutecznemu dzialaniu taty z
mama.
Zuniwersalizowana istotowosc, dopasowana swoim wymiarem do otaczajacej
rzeczywistosci. Szczurza umiejetnosc przetrwania i zachowania gatunku.

> Skoro wierzysz ze daje sie co najmniej redukowac emocje, to dlaczegoz
> by psychopaci nie mieliby wykorzystywac czegos w tym rodzaju?

Nic nie mowilam o redukowaniu emocji a o swiadomym ich kontrolowaniu.
A co do psychopatow, to moga robic co chca, aby nie szkodzili.
Nie wiem, czy bede miala sile odpowiadac ci na nastepne pytania.
Wiec na wszelki wypadek mowie Paaaaaaaaaga.

62. Data: 2006-06-19 23:56:15

Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <j...@c...pl> napisał(a):
ps.com

[...]

> Czuje sie jak szmaciana zakladniczka.

To IMO dobry punkt zaczepienia. To co jest oczywiste pozbyć się lub odesłać
może być dobrym rozwiązaniem, ale ...
dobrym też może być poprzebywanie z 'tym dobytkiem' i obserwacja jaką korzyść
odnosisz gdy te klamoty są u Ciebie. Samo bochaterskie wyniesienie na
śmietnik lub odesłanie może być ucieczką lub kolejnym ruchem w 'Twojej grze'.
Czyli niewiele może zmienić. Tak czy inaczej to wielka pozytywna okazja by
się czegoś o sobie dowiedzieć. Możesz się cieszyć.

> Trudno sie zorientowac, o co chodzi facetowi i co z tym fantem zrobic.

A wiesz o co chodzi Tobie i co z tym fantem zrobić ?

> Moze ktos bedzie umial odpowiedziec na to pytanie.

Tak, np. Ty, gdy tylko zechcesz.

> Pozdrawiam aga

puciek.

63. Data: 2006-06-20 10:19:46

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

puciek2 napisał(a):

> [...]
> Czyli niewiele może zmienić. Tak czy inaczej to wielka pozytywna okazja by
> się czegoś o sobie dowiedzieć. Możesz się cieszyć.

Masz racje. Racjonalnosc wymaga, aby sie ich pozbyc, za nim zrobia
porzadek mole. Prawda jest, ze sposob jaki wybiore, moze jedynie
oczyscic szafe i ujawnic moje prawdziwe motywacje. Wraz z pozbyciem sie
ubran, nie pozbede sie
negatywnych emocji. A chodzi o to, by oczyscic sie z negatywnego
wspomnienia
i odzyskac sama siebie.
Patrze na te ubrania z coraz wieksza obojetnoscia. Co jest swiadectwem,
ze
osoba staje sie dla mnie rowniez obojetna. Nie lubie marnotrawstwa i
nie jestem z natury msciwa. A nawet stac mnie na gest wyrozumialosci.
Jestem na najlepszej drodze z calkowita obojetnoscia przekazac wlasnosc
wlascicielowi.
Pozdrawiam aga

Poszukiwany/poszukiwana
Osobowość (l)usera a osobowość geeka