Psychopata?

71. Data: 2008-10-08 20:23:15

Temat: Re: Psychopata?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Oct 2008 22:03:58 +0200, Prawusek napisał(a):

> (...)
>
> Zazwyczaj głośno jest podczas walk o władzę. Walki generują obie strony,
> jednak częściej robią je kobiety - mężczyzna mający władzę nie musi tego
> podkreślać - kobieta bez tego nie potrafi zyć. Niektóre (sporo) robią to
> także na zewnątrz.

Władzę?
Nie znam tego pojęcia w MOIM małżeństwie.

Ale wiem, wiem, o co Ci chodzi, jednak władza w małżeństwie jest fikcją, bo
wynika tylko i wyłącznie z GODZENIA SIĘ jednego z małżonków na podleganie
drugiemu i w sumie to "władający" jest godzien litości, że tego nie
zauważa. Owa tak przez niektórych pożądana władza w małżeństwie rodzi
samotność. Stąd ludzie są czesto w nim az tak bardzo nieszczęśliwi.

72. Data: 2008-10-08 20:27:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Oct 2008 22:21:43 +0200, medea napisał(a):

> Jakieś cykle - na pewno, ale chyba nie maniakalno-depresyjne.

Tiaaa, ja zauważyłam, że u niego wynosza tak m.w. 28 dni :-DDD
Nosz, mentalna baba, norrmalnie :-D
A może nie tylko mentalnie...

73. Data: 2008-10-08 20:46:02

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Potem innych kryzysów już jakoś nie było :-D

Taaak?

Don

74. Data: 2008-10-08 20:53:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Oct 2008 22:46:02 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Taaak?

Tak. Może to po prostu trzeba RAZ, a DOBRZE. Starczyło jak dotąd na 27
lat...

75. Data: 2008-10-08 20:55:52

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> Tak. Może to po prostu trzeba RAZ, a DOBRZE. Starczyło jak dotąd na 27
> lat...

"Byliśmy o krok od rozwodu nawet."

Hmm...

Don

76. Data: 2008-10-08 20:58:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Oct 2008 22:53:29 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tak. Może to po prostu trzeba RAZ, a DOBRZE. Starczyło jak dotąd na 27
> lat...

...a jeśli chodzi Ci o to, co keidyś napisałam, ze byliśmy bliscy rozwodu,
to przypominam też warunki: byłam w złym stanie psychicznym i to nie w
wyniku niepowodzeń małżeńskich. Po prostu padło z mojej strony słowo
"rozwód" i mąż się wstępnie zgodził, a zaraz potem zauważył sam,że to słowo
nie padło szczerze...

77. Data: 2008-10-08 20:58:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

78. Data: 2008-10-08 21:00:17

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> No własnie o tym napisałam przed chwilą :-)

Byłem pierwszy :)

Don

79. Data: 2008-10-08 21:02:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Oct 2008 23:00:17 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Byłem pierwszy :)

No ale to niczego nie zmienia - nie widziałam wtedy jeszcze twego postu,
czyli pomyśleliśmy o tym samym, a był to jedyny moment krytyczny w moim
małżeństwie, trudno go zreszta nazwać kryzysem :-)

80. Data: 2008-10-08 22:15:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie oceniam, tylko zauważam...

najwięksi geniusze wyprzedzają swój czas: Henryk Goldszmit
prawdziwa sztuka! hostii sie nie boi
pociąg życia
KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS
"Wolna wola nie istnieje" - ciekawe badania