Pszczoły

1. Data: 2004-07-06 09:48:40

Temat: Pszczoły
Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje dobrej i skutecznej rady :)
Na balkonie nowego mieszkanka, do którego mamy zamiar przeprowadzić się z
Mężem w ciągu najbliższego miesiąca, zagnieździły się pszczoły. Wygląda to
tak, że budynek nie jest jeszcze otynkowany i nad balkonem "coś" (nie wiem
co) obłożone jest styropianem i nie jest to ocieplenie. W każdym razie
pszczoły wlazły pod to i tam się zagnieździły. Nie pomaga zaklejanie dziur
wlotowo-wylotowych, bo pszczoły i tak robią swoje. Zdjęcie styropianu jest
ryzykowne - tam jest w końcu "matka".
No i co Wy na to? Jak pozbyć się tych pszczół?
joanna

1. Data: 2004-07-06 09:58:55

Temat: Re: Pszczoły
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.S.K." <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...] Jak pozbyć się tych pszczół?

Znaleźć telefon do jakiejś pasieki i ładnie poprosić o pomoc pana
pszczelarza. A to są pszczoły czy osy albo inne szerszenie?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-06 10:06:25

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A to są pszczoły czy osy albo inne szerszenie?
Moim zdaniem to są pszczoły, bo na osy i szerszenie są za małe...

joanna

1. Data: 2004-07-06 10:21:57

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Moim zdaniem to są pszczoły, bo na osy i szerszenie
> są za małe...

Zawsze mi się wydawało, że pszczoła jest sporo mniejsza od szerszenia... Tak
czy inaczej strażacy mówią, żeby wołać na pomoc pszczelarzy.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-06 12:09:44

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze mi się wydawało, że pszczoła jest sporo mniejsza od szerszenia...

właśnie to napisałam powyżej - te są małe, więc pewnie to pszczoły :)
Dzięki za radę, poszukam pszczelarza
joanna

1. Data: 2004-07-06 12:34:26

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]te są małe, więc pewnie to pszczoły :)

Przepraszam, odpowiadałam przed kawą ;)

> Dzięki za radę, poszukam pszczelarza

Jeśli nie, to straż pożarna, ale AFAIK oni się niechętnie dotykają
"prywatnych" pszczół.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-06 12:56:32

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napewno sa to pszczoly?

pszczola wyglada jak osa ale jest grubsza i ma takie jakby szare wloski

osa ma mocne wciecie w talii

osy wygladaja jakos tak bardziej drapieznie

na moje oko to masz osy na 80% bo one lubia tak zamieszkac w szczelinie

musta

1. Data: 2004-07-06 13:13:30

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] pszczola wyglada jak osa ale jest grubsza[...]

Bardziej puchata i ma okrągły zadek, a nie spiczasty jak osa, co dla
niewprawnego oka jest chyba najłatwiejszym kryterium.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-06 14:34:36

Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:cce8hn$rnb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Bardziej puchata i ma okrągły zadek, a nie spiczasty jak osa, co dla
> niewprawnego oka jest chyba najłatwiejszym kryterium.
oj chyba nie...osa zolte paski ma bardzo jasne, a pszczola duzo
ciemniejsze(miodowe). wykluczajac daltonistow - nie da sie pomylic.
--
PozdKa

1. Data: 2004-07-08 21:26:27

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> oj chyba nie...osa zolte paski ma bardzo jasne, a pszczola duzo
> ciemniejsze(miodowe). wykluczajac daltonistow - nie da sie pomylic.

PSZCZOŁY - możecie mi uwierzyć :)
Jeszcze nie znalazłam pszczelarza chętnego do zabrania ich. Mam nadzieję, że
ostatecznie się ich pozbędę, bo jeszcze trochę i nie wyjdę na balkon.

Pozdrawiam,
joanna

[Warszawa] Kurs projektowania wnetrz
wieczyste użytkowanie