Panele prysznicowe

1. Data: 2004-07-05 18:58:08

Temat: Panele prysznicowe
Od: "Anna Kubiec" <k...@s...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Planuje kupic panel prysznicowy, jeden z prostszych (6 dysz i słuchawka) i
zastanawiam sie jakie jest zluzycie wody przy uzytkowaniu takiego
urzadzonka... No i w ogole czy to ma sens, jak to funkcjonuje i czy
rzeczywiscie kapiel jest przyjemniejsza niz przy zwyklym natrysku?
Bede wdzieczna za jak najbardziej szczegolowe informacje i opinie

Ania

1. Data: 2004-07-05 19:38:30

Temat: Re: Panele prysznicowe
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.07.2004 20:58, Użytkownik Anna Kubiec napisał:

> Planuje kupic panel prysznicowy,

> jakie jest zluzycie wody przy uzytkowaniu takiego urzadzonka...
W zależności od intensywności użytkowania - to chyba oczywiste -
spodziewałbym się tu trochę większego zużycia niż przy prysznicu
tradycyjnym.

> No i w ogole czy to ma sens,
To zależy od tego jak byłoby to zaopatrywane w ciepłą wodę - przepływowy
ogrzewacz wody może mieć za małą wydajność.

Sprawdź jeszcze http://tinyurl.com/2rjeh i ... pamiętaj Google Twoim
przyjacielem jest !

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-07-06 11:45:08

Od: Krzysztof <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja co prawda nie mam panela tylko trzy dysze wystajace ze sciany, cisnienie
dosc duze i smialo moge powiedziec ze przy 6 dyszach to moze slabo "dmuchac",
chyba ze te dysze maja po 6 otworkow - kompiel jest przyjemna i dluzsza wiec i
zuzycie wody wieksze - panel przy przeplywowym (elektrycznym) podgrzewaczu
wody to pomylka, bylem, widzialem, ma moj znajomy

1. Data: 2004-07-06 12:33:26

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]smialo moge powiedziec ze przy 6 dyszach to moze
> slabo "dmuchac[...]

A mnie instalator pytał, czy planujemy podobne wynalazki, a po odpowiedzi
twierdzącej dał podejście "z grubej rury". Pod rozwagę tym, których
instalacje dopiero powstają :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-07-07 05:50:42

Od: Krzysztof <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jaka w koncu dal rure - ja mam zasilanie 1/2 cala, chociaz wyjscie z
bojlera jest za pomoca wezykow 1/2 cala, kore niestety w srodku nie maja
takiej srednicy jak rurka

Panele a deska??
Stara egipska lampa - jak wyczyscic
jeszcze o szafkach narożnych