Pudelko na herbatki

1. Data: 2003-06-26 10:23:20

Temat: Pudelko na herbatki
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :))

Czy ktos z Was widzial moze w Warszawie w sklepach z herbatka takie
drewniane pudeleczka z przegrodkami na ten wlasnie specyfik ? :))

Bede wdzieczna za namiary,
Dominika R

1. Data: 2003-06-26 11:38:13

Temat: Re: Pudelko na herbatki
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy ktos z Was widzial moze w Warszawie w sklepach z herbatka takie
> drewniane pudeleczka z przegrodkami na ten wlasnie specyfik ? :))

witam
widziałam kiedys takie cuda w Ikeii
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-26 12:45:38

Od: "tribeca" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ktos z Was widzial moze w Warszawie w sklepach z herbatka takie
> drewniane pudeleczka z przegrodkami na ten wlasnie specyfik ? :))

może w Five o'clock na Chmielnej? (pewności nie mam, jedynie poddaję
pomysł:)

1. Data: 2003-06-27 06:38:53

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeszlam sporo skelpow z herbatka i nigdzie ni bylo. Co wiecej Pani w
sklepach mowily, ze klienci czesto o te pudelka pytaja i nawet prosily
szefostwo o sprowadzenie, lecz nic z tego :((( Jedyne pudelka jakie
posiadaja to ofiarowane przez firmy herbacierskie w celach prezentacji czy
reklamy. Hmmm...

Pozdrawiam,
Dominika R

1. Data: 2003-06-27 09:18:02

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
> szefostwo o sprowadzenie, lecz nic z tego :((( Jedyne pudelka jakie
> posiadaja to ofiarowane przez firmy herbacierskie w celach

Z lekka glupieje.. czy Ty odwiedzalas sklepy z herbatami, czy tez z herbatkami, bo
herbatki, to te ziolowe...

We Wrocku, o ile dobrze pamietam, w przejsciu podziemnym na Pl. 1 Maja sa/byly
herbaty w pudelkach, dosc drogie.
Barbara

---

1. Data: 2003-06-27 09:42:16

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> wrote in message
.

> Z lekka glupieje.. czy Ty odwiedzalas sklepy z herbatami, czy tez z
herbatkami, bo herbatki, to te ziolowe...

No sklepy specjalistyczne typu Swiat herbaty itp. Te gdzie sprzedaja rozne
dziwne herbatki i akcesoria do nich.

> We Wrocku, o ile dobrze pamietam, w przejsciu podziemnym na Pl. 1 Maja
sa/byly herbaty w pudelkach, dosc drogie.

Nie chodzi mi o herbate zapakowana w pudelko tylko samo drewniane pudelko z
przegrodkami na sypana herbatke.

I pytam sie o Warszawe :))

Dominika R

1. Data: 2003-07-04 19:31:27

Od: "Ifonek" <ifonek(no_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi mi o herbate zapakowana w pudelko tylko samo drewniane pudelko
> przegrodkami na sypana herbatke.
>
> I pytam sie o Warszawe :))

Hi !!

Widziałam takie pudełeczka (4 i 6 przegródkowe) ładnie wykoanane, drewniane
z zamknięciem mosiężnym. lokalizacja: Sklep z herbatami, Rondo Wiatraczna,
za barem niedgdyś orientalnym... Ceny odpowiednio: 36 i 43 Polish Zloty ;-)

Pozdroofka
Iw.

1. Data: 2003-07-04 19:38:15

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ifonek" <ifonek(no_spam)@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> za barem niedgdyś orientalnym... Ceny odpowiednio: 36 i 43 Polish Zloty
;-)

Dzieki Ci wielkie :)))

Dominika R

irlandia