catering w Krakowie

1. Data: 2003-06-25 21:10:21

Temat: catering w Krakowie
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze głównie Ci mieszkający w Krakowie :))))

Poszukuje namiary na dobre, sprawdzone firmy cateringowe, z którymi
mieliście do czynienia. Jeśli moglibyście napisać mi namiary na tego rodzaju
firmy oraz krótką opinie czemu jest fajna a co nie do konca bylo dobre -
bede wdzieczna. Aha mile tez widziane zle opinie żebym wiedziała na
przyszłość gdzie co zamawiać a gdzie nie.

Serdecznie Pozdrawiam
Izis_

ps: zrewanzuje sie jakims pysznym magicznym przepisem :)))

1. Data: 2003-06-26 21:58:06

Temat: Re: catering w Krakowie
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyszłość gdzie co zamawiać a gdzie nie.
>

> Słyszałam pozytywne opinie o kanapkach "Królewski przysmak" czy coœ podobnego , w
każdym razie na ulicy Białopršdnickiej

Wędzarnia w ogródku
Re: Spirytus - z czym i jak......pytanie studenta
Zmywarka - malutki problem
Jak zrobic cienkie ciasto na pizze?
Prosze o przepis