Zmywarka - malutki problem

1. Data: 2003-06-25 19:31:06

Temat: Zmywarka - malutki problem
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję zmywarki wolnostojącej o specyficznych wymiarach:
wysokość max 85 cm
szerokość max. 45 cm i co najważniejsze
głebokość max. 55 cm.

Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie i ewentualnie jakiś namiar, kontakt lub
coś w podobiu :)

Pozdrawiam
Zdesperowany Patryk

1. Data: 2003-06-25 20:49:16

Temat: Re: Zmywarka - malutki problem
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk "Fockx" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:bdctb8$slp$1@korweta.task.gda.pl...
> Poszukuję zmywarki wolnostojącej o specyficznych wymiarach:
> wysokość max 85 cm
> szerokość max. 45 cm i co najważniejsze
> głebokość max. 55 cm.

Hmmm, nie chcę krakać, ale moim zdaniem szanse na znalezienie takiej
zmywarki są minimalne. Musi być albo głębsza albo szersza - inaczej się nie
da.... Gdyby mogła być chociaż 5-10 cm głębsza, to byłby już wybór w
zwykłych wąskich zmywarkach... Pewnie sam o tym wiesz.
Zyczę powodzenia, ja też długo szukałam zmywającego cuda dla siebie :-)

1. Data: 2003-06-26 07:02:32

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głebokość max. 55 cm.
>
> Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie i ewentualnie jakiś namiar, kontakt

Na początku tego roku widziałam w Media Markt zmywarkę Haier o następujących
parametrach (korzystam z własnych notatek :-)): wymiary 81/45/50 cm, 5
programów, 6 kompletów naczyń, temperatury 45/60 st., zużycie energii 0.76,
wody 14l, zmywanie klasa B, suszenie B. Kosztowała 899 złotych. Może
pójdziesz tym tropem.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-26 10:13:35

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
0.76,
> wody 14l, zmywanie klasa B, suszenie B. Kosztowała 899 złotych. Może

Haiery sa tez w sieci mars - moze do nich zadzwon?
http://www.mars.net.pl/

J.

1. Data: 2003-07-01 17:10:07

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Fockx wrote:
> [...]
> szerokość max. 45 cm i co najważniejsze
> głebokość max. 55 cm.
>
> Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie i ewentualnie jakiś namiar,

My mamy Boscha o wymiarach szer. 56 cm
wys. 45 cm
gł. 46 cm
Niby jest na 4 komlety, ale dla nas wystarczająca.

Elżbieta

Jak zrobic cienkie ciasto na pizze?
Prosze o przepis
Re: Spirytus - z czym i jak......pytanie studenta
przystawial sie tunczyk do papryki
smazone zielone pomidory- byl kiedys taki film