Re: Spirytus - z czym i jak......pytanie studenta

1. Data: 2003-06-25 19:52:30

Temat: Re: Spirytus - z czym i jak......pytanie studenta
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Jun 2003 05:49:49 -0700, t...@h...com (Tomek) wrote:

>Akurat jestem po sesji, przywiozlem 0.5L spirytusu z promu (2 Euro :)
>) i nie wiem jak i z czym go najszybciej rozrobic aby byl zdatny do
>wypicia.
>Dzieki za wszelka pomoc, za kazdego wypije zdrowie ;)

Ach ta mlodziez...na czysto...
;-)))
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-06-25 23:24:36

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" wrote:

> Ach ta mlodziez...na czysto...
> ;-)))
> Art(Gruby).

Art...Ty to jestes ostry chopak.

Pamietam, jak kiedys sto lat temu na Sylwestra w Murowancu kolega Chemik
przytaskal przez Boczan plecak pelen spirytusu... Druga grupa
oddelegowana do kupienia piwa niestety nie dostala juz piwa ale za to
udalo im sie kupic kilka butelek spirytusu :)) Ci wjechali ostatnia
kolejka na Kasprowy i juz po ciemku dojechali do schroniska nie tlukac
ani jednej. Zaskoczeni zostali widokiem calej jadalni pelniej bardzo
pijanych ludzi, o jakiejs piatej po poludniu. Kolega Chemik zrobil
mieszanke ze spirytusu i soku grapefruitowego plus sprytnie pokrojonych
pomaranczy w male kawalki. Ten napoj zostal wymieszany w kotle w kuchni
i stamtad rozniesiony po stolach w dzbankach. Wydawal sie z jakiegos
powody wiecej niz 100 procentowy :)))

Lza sie w oku kreci.

MB

1. Data: 2003-06-26 06:41:15

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomaranczy w male kawalki. Ten napoj zostal wymieszany w kotle w kuchni
> i stamtad rozniesiony po stolach w dzbankach. Wydawal sie z jakiegos

Trochę wcześniej niż wspomnienie Magdy : do wsi w górach, gdzie wtedy
mieszkałem, przyjechali studenci na praktykę, czy obóz naukowy. Zorganizowali
imprezę na której miałem zaszczyt być gościem honorowym. Zakupili 2 plecaki
wina i 0,5 spirytusu. Z dań mięsnych był ślimak: 1 sztuka. Zamordowanego
ślimaka smażyli na maśle na patelni średnicy ok. pół metra ,pożyczonej od
leśniczyny . Wino zostało zagrzane w dwóch kotłach z niewielką ilością korzeni
i rozlewane do kubków. Do napełnionego kubka dolewano kieliszek spirytusu.
Zasłużeni dostawali dwa. Zawartość kubków zapalała się sama. Od żaru papierosów
palonych nawet kilka metrów dalej. Impreza trwała pół godziny. Ślimak smakował
jak opona samochodowa, a miałem prawo do dwóch kawałków na cztery możliwe.

Tak więc będąc studentem należy uważać przy mieszaniu spirytusu.

Pozdrawiam Wszystkich, a Studentów z wątpliwościami szczególnie
Michał

1. Data: 2003-06-26 21:07:36

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jun 2003 16:24:36 -0700, Magdalena Bassett
<m...@o...com> wrote:

cut

>Lza sie w oku kreci.
>
>MB

Oj kreci sie....
;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

Zmywarka - malutki problem
Jak zrobic cienkie ciasto na pizze?
Prosze o przepis
Re: Spirytus - z czym i jak......pytanie studenta
przystawial sie tunczyk do papryki