Puder albo cos

From: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Puder albo cos
Date: Thu, 27 Mar 2003 10:04:58 +0000 (UTC)

Wiosna idzie i trzeba sobie jakoś nastrój (średni) oraz
wygląd (oj, po zimie okropny) poprawić. Czy któraś z grupowiczek
byłaby mi w stanie polecić puder w formie dowolnej, ale spełniający
poniższe wymagania:
- albo bardzo, bardzo jasny, albo w ogóle transparentny (do cery
bladej jak kreda),
- nieuczulający,
- delikatny, tzn. taki, którego nie będę czuła na twarzy i nie
zatka mi porów?
Bo doszłam do wniosku, że w ramach wiosennej odnowy może
jednak spróbuję moją alergiczną gębę czymś nowym uraczyć.
Podkłady mnie odrzucają, prawdę mówiąc, perspektywa pokrycia
całej twarzy podkładem powoduje u mnie dreszcze, więc może
puder...

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---