Puder rozświetlajacy?

1. Data: 2005-01-10 10:57:02

Temat: Puder rozświetlajacy?
Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o jakeś ciekawe propozycje dotyczące pudru rozświetlającego...

Dziekuję i pozdrawiam Justyna

1. Data: 2005-01-10 12:45:01

Temat: Re: Puder rozświetlajacy?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam fluid rozświetlający Vipery. Teraz uzywam klasycznego, a latem
morelowego. Znakomity, nie nachalny, odstwiłam wszystkie inne podkłady i
pudry.

Edyta

1. Data: 2005-01-10 12:50:26

Temat: Re: Puder rozowietlajacy?
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Proszę o jakeo ciekawe propozycje dotyczące pudru rozowietlającego...

Sypki? Vipera rozswietlajca
Podklad: Vipera rozswietlajaca albo Privi Illumin czy jakos tak (ten
rowniez dobrze kryje).
Poza tym fajny jest puder w kuleczkach Sensique - najjasniejszy jest lekko
brazujacy i jednoczesnie pieknie rozswietla. Pieknie nadaje kolor tylko
trzeba sie z nim delikatnie obchodzic :D
iska

1. Data: 2005-01-10 13:19:01

Temat: Re: Puder roz?wietlajacy?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-10 11:57,Użytkownik Justyna ziewnął szeroko i rzekł:
> Proszę o jake? ciekawe propozycje dotyczšce pudru roz?wietlajšcego...
>
> Dziekuję i pozdrawiam Justyna
Vipera - rewelacja za grosze.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-10 16:45:16

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna w aktach news:crtn1d$kup$1@news.onet.pl napisał(a) co następuje:
> Proszę o jakeś ciekawe propozycje dotyczące pudru rozświetlającego...

Stay Matte- Rimmela :)
Matuje ale ma rozswietlajace drobinki i ładnie pokrywa twarzyczkę :)

Arcole

--
"...Kiss me like the child of the revolution..."
Wytnij TROLLA z adresu ;)

1. Data: 2005-01-11 11:57:57

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał/a w news:crtn1d$kup$1@news.onet.pl:

> Proszę o jakeœ ciekawe propozycje dotyczšce pudru
> rozœwietlajšcego...

Vipera.

PS Zmień kodowanie z Windows-1250 na ISO, bo się krzaczki robią.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

informatyka
peeling Bandi - Kraków
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-01-10)
krawcowa-Praga-Warszawa?
valmont