Podklad Max Factor ??????

1. Data: 2005-01-10 11:17:55

Temat: Podklad Max Factor ??????
Od: "mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktory z podkladow tej firmy mozecie polecic?
A moze polecacie jakis innej firmy? zeby nie byl juz potrzebny puder?
Mialam juz kilka roznych z avonu, ostatnio dostalam od znajomej pierre
cardin, mialam jakis loreala, ale zaden mi nie odpowialdal. Chcialabym jakis
niezbyt tlusty, ale i nie taki kotry by wysuszal skore, mam cere mieszana
niestety :((
Prosze pomozcie
Mariolkka

1. Data: 2005-01-10 11:22:37

Temat: Re: Podklad Max Factor ??????
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariola" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cardin, mialam jakis loreala, ale zaden mi nie odpowialdal. Chcialabym
> jakis niezbyt tlusty, ale i nie taki kotry by wysuszal skore, mam cere

Ja uzywam 3 in 1 Complete Make-up MF
Jest bardzo gesty - jak krem. Nakladasz go gabeczka albo jak wolisz palcami.
Moze sluzyc jako korektor, podklad i nie trzeba juz sie pudrowac.
Osobiscie uzywam go glownie zamiast korektora i na to nakladam cieniutka
warstwe innego podkladu, ale mozna stosowac tylko to.
Pozdrawiam,
K.

1. Data: 2005-01-10 11:32:54

Od: "mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sluzyc jako korektor, podklad i nie trzeba juz sie pudrowac.

Czy ladnie matuje twarz? chodzi mi o to aby moja twarz nie swiecila sie po
godzinie czy dwoch :))

1. Data: 2005-01-10 11:45:37

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariola" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ktory z podkladow tej firmy mozecie polecic?

MF Colour adapt, trzecie albo czwarte opakowanie zuzywam i jak dla mnie jest
on idealny. No, moze tylko szkoda ze tak malo jasnych odcieni maja. Ogolnie
jesli pudry to u mnie tylko MF, ten w kamieniu tez jest mniam ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-01-10 11:51:37

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ladnie matuje twarz? chodzi mi o to aby moja twarz nie swiecila sie po
> godzinie czy dwoch :))
>
>Ladnie matuje i ogolnie dobrze sie trzyma. Ale moim zdaniem jest zbyt
>gesty. Czuje sie jakbym miala na twarzy maske dlatego uzywam go tylko w
>miejscach gdzie mam duze zaczerwienienia i w okolicach oczu. Na reszte
>twarzy daje cieniusienka warstwe innego podkladu - w mojej kosmetyczce jest
>ich pare wiec na jaki trafie taki nakladam. A i dodam (na poczatku uzywalam
>tylko dego podkladu) mam go juz baaardzo dlugo a wydawalo sie ze takie male
> [...]
Pozdrawiam, Karolina

p.s. przypomnialo mi sie, gdybys jeszcze chciala zapytac, bardzo dobrze
"zespaja sie" z cera - mam na mysli ze w ogole nie widac ze masz podklad,
hmm... no chyba ze ktos sie domysli ze twarz bez podkladu sie swieci - wiec
musisz cos miec:-)

1. Data: 2005-01-10 11:58:02

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ogolnie
> jesli pudry to u mnie tylko MF, ten w kamieniu tez jest mniam ;)

Uzywam a raczej uzywalam (zaraz wyjasnie dlaczego) tez MF w kamieniu, a
dokladnie : Facefinity Compact Foundation i bylam baaaaardzo zadowolona.
Nawet gdy nie mialam czasu albo mi sie nie chcialo (mala wycieczka do
sklepu) uzyc podkladu - puder ten doskonale matowal twarz. Ale juz go nie
uzywam bo mnie zdenerwowali:-)
3 opakowania tego samego pudru i tego samego koloru zurzylam i super, wiec
gdy mi sie skonczyl poszlam do sklepu poprosilam o "moj" numerek i do domq.
Jakaz wsciekla bylam jak zamiast mojego kolorku zobaczylam cosik obrzydliwie
czerwonego zamist pieknego delikatnego bronze. Pasqudy bez konsultacji ze
mna zmienili numerki kolorow:-)

Ale ogolnie produkt jest godny polecenia...

Karolina w ktorej kosmetyczce nadal "gdzies" jest czerwone ochydztwo...

1. Data: 2005-01-10 12:11:40

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariola" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ktory z podkladow tej firmy mozecie polecic?
> A moze polecacie jakis innej firmy? zeby nie byl juz potrzebny > puder?

Np. L'Oreal Ideal Balance.

> Chcialabym jakis niezbyt tlusty, ale i nie taki kotry by wysuszal skore,
> mam cere mieszana niestety :((
> Prosze pomozcie
> Mariolkka

Ten L'Oreala jest przeznaczony właśnie do cery mieszanej. Z droższych mogę
polecić Ideal Matte Estee Lauder.

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-10 12:46:22

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Psycho_Mouse" <e...@t...pl> wrote in message

> Np. L'Oreal Ideal Balance.

Tylko ze on wysusza.
iska

1. Data: 2005-01-10 13:28:08

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

iska napisał(a):

> Tylko ze on wysusza.

I to bardzo wysusza...
Mogę polecić Max Factora Lasting Performance. Mojej skóry przynajmniej
nie wysuszał, za to matował ją na kilka ładnych godzin.

Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-01-10 13:46:15

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisal w wiadomosci
.
> "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> wrote in message

> Tylko ze on wysusza.
> iska

Mnie nie wysusza. Zreszta pod kazdy podklad powinno sie stosowac krem
nawilzajacy.

--

Psycho_Mouse

Puder rozświetlajacy?
informatyka
peeling Bandi - Kraków
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-01-10)
krawcowa-Praga-Warszawa?