PureZone - jaka kolejnosc???

1. Data: 2005-09-23 22:00:52

Temat: PureZone - jaka kolejnosc???
Od: "Nothingman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ostatnio kupilem sobie serie PureZone. Seria sklada sie z: "Zelu gleboko
oczyszczajacego", z "Toniku oczyszczajaco-uzdrawiajacego" i z "Kremu
nawilzajacego, zapobiegajacego przetluszczaniu skory".

Na zelu i kremie pisze, ze stosowac 2 razy dziennie, na toniku 1 raz
dziennie.

Nie mam pojecia kiedy i w jakiej kolejnosci to robic! Co byscie radzili?
Wiem, ze sie na tym znacie...

Czy np. rano - zel+krem, po poludniu tonik, na noc zel+krem???

Czy moze np: rano - zel+tonik+krem (moze kolejnosc inna?), na noc
zel+krem....????

Czy moze jakos jeszcze inaczej???

Slicznie prosze o pomoc...... bo nie mam o tym pojecia, a jakos nigdzie nie
moge znalezc info na ten temat...

P.S. Jesli ma to jakies znaczenie, to jestem chlopakiem i mam 19 lat.

Pozdrawiam
Nothingman

1. Data: 2005-09-23 22:05:26

Temat: Re: PureZone - jaka kolejnosc???
Od: "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Nothingman napisał(a):

> [...]
| dziennie.
|
| Nie mam pojecia kiedy i w jakiej kolejnosci to robic! Co byscie

Ja bym zrobiła tak:
1. Oczyszczanie
2. Tonizowanie
3. Nawilżanie

czyli:
Rano: żel, tonik, krem
Wieczorem: żel, krem

Ewentualnie tonik wieczorem zamiast rano.

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-09-24 06:25:11

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nothingman napisał:

> [...]
> moge znalezc info na ten temat...
>

> P.S. Jesli ma to jakies znaczenie, to jestem chlopakiem i mam 19 lat.

Jesli dobrze popatrztsz na opakowania, to na kazdym jest taka wielka
cyfra namalowana.
Zel ma 1, tonik ma 2, a krem 3 :)

pzdr

walkie! bez siga

Wrocławianki polećcie... kosmetyczkę do o-skubania :)
jaki szampon?
Bal absolwentow
Co z farbowaniem??????????
[ot] strona re-reserved (nie spam)