pomadka ochronna do ust

1. Data: 2005-09-24 06:43:33

Temat: pomadka ochronna do ust
Od: "argenum" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka pomadka ochronna na spierzchnięte usta? Do tej pory najbardziej
pomagała mi nivea, ale to wciąż nie ten efekt, jaki chciałabym osiągnąć.
Słyszałam kiedyś, że bardzo dobra jest neutrogena. Kto mi coś poleci?

Pozdrawiam :)
Justyna

PS A może ktoś zna jakiś inny kosmetyk, na przykład balsam. Albo jakiś
domowy sposób?

1. Data: 2005-09-24 08:00:51

Temat: Re: pomadka ochronna do ust
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

argenum wrote:
> [...]
>
> Pozdrawiam :)
> Justyna
>
> PS A może ktoś zna jakiś inny kosmetyk, na przykład balsam. Albo jakiś

Masc majerankowa. Uzywam kilka razy dziennie i dzieki temu unikam
spierzchniec. Mozna kupic w malej tubce albo pudeleczku.

Zazula

1. Data: 2005-09-24 08:11:33

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> PS A może ktoś zna jakiś inny kosmetyk, na przykład balsam. Albo jakiś
> domowy sposób?

Miód :) Posmarować usta, odczekać 15-30 min a potem zlizać:)
Ania

1. Data: 2005-09-24 08:12:21

Od: lambada <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

argenum napisał(a):
> [...]
>
> Pozdrawiam :)
> Justyna
>
> PS A może ktoś zna jakiś inny kosmetyk, na przykład balsam. Albo jakiś

JA ostatnio zaczelam uzywac masci z witamną A. Do nabycia w aptece za
1,9 zl.
Polecam.

pozdr.

1. Data: 2005-09-24 09:57:08

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "argenum" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jaka pomadka ochronna na spierzchnięte usta? Do tej pory najbardziej
> pomagała mi nivea, ale to wciąż nie ten efekt, jaki chciałabym osiągnąć.
> Słyszałam kiedyś, że bardzo dobra jest neutrogena. Kto mi coś poleci?

Miałam kiedyś Neutrogenę, kupiłam w promocji, bo bez promocji to bym się nie
skusiła. Niezła jest, ale ja mam tak niesamowicie suche usta, że i tak po
kilku chwilach były spierzchnięte. Ale jest lepsza niż Nivea, chociaż ta
niebieska i tak jest całkiem OK, bo zostawia dość grubą warstwę, w
przeciwieństwie do innych z Nivei.
Dziewczyny polecały też balsam Tisaine, do kupienia w aptece, w małym
słoiczku, za 7zł. Niestety, też mi niewiele pomógł, a i babrać się paluchem
w słoiku nie jest za fajnie. Aczkolwiek myślę, że na niektórych może działać
bardzo dobrze.

Ja osobiście ze wszystkich pomadek bardzo lubię te wazelinowe z Avonu, na
zimę najbardziej mi podchodzą. Ta z aloesom i chyba wit. E ładnie wygładza
usta.

Niestety, mam ogromny problem z ustami, wyglądają brzydko i nie zawsze mogę
użyć np. błyszczyka, bo wygląda paskudnie. Sama nie wiem, co robić.
Wszystkiego już chyba próbowałam. A masowanie szczoteczką do zębów sprawiło
tylko, że mnie usta bolały. Chyba sobie kupię taką bardzo mięciutką, dla
dzieci...

M.

1. Data: 2005-09-24 10:25:25

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <dh37t9$f75$1@inews.gazeta.pl> sq4ty wrote:

> [...]
> Nivea, chociaż ta niebieska i tak jest całkiem OK, bo zostawia dość
> grubą warstwę, w przeciwieństwie do innych z Nivei.

One są dobre (ta Neutrogena też), ale jedynie na usta wypilingowane i
nawilżone. Jak w.w. Niveę zaaplikuję sobie rano po wyszorowaniu ust
szczoteczką i wchłonięciu grubej warstwy kremu nawilżającego to efekt
utrzymuje się cały dzień. Jak w ciągu dnia nakładam na usta spierchnięte
to prawdę mówiąc jest tylko gorzej :/ Nic tylko czekać aż wrócę do domu.

> [...]
> robić. Wszystkiego już chyba próbowałam. A masowanie szczoteczką do
> zębów sprawiło tylko, że mnie usta bolały. Chyba sobie kupię taką

Spróbuj zwykłego pilingu do twarzy, też działa.
Iff

1. Data: 2005-09-24 10:26:46

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <dh31no$mkk$1@inews.gazeta.pl> Ania wrote:

> Miód :) Posmarować usta, odczekać 15-30 min a potem zlizać:)

Ja najbardziej lubię taki miód z wytrąconym cukrem. Robię nim sobie
wtedy piling :)
Iff

1. Data: 2005-09-24 10:28:23

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja najbardziej lubię taki miód z wytrąconym cukrem. Robię nim sobie
> wtedy piling :)

To prawda- takie 2 in 1 ;))- bo dodatkowo nawilża
Ania

1. Data: 2005-09-24 11:23:48

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Sep 2005 11:57:08 +0200, sq4ty wrote:

> Ja osobiście ze wszystkich pomadek bardzo lubię te wazelinowe z Avonu, na
> zimę najbardziej mi podchodzą.
Ja uzżywam na noc. A z filtrem czasem na dzień, ale zwykle po prostu
odpowienia kolorowa szminka
> Ta z aloesom i chyba wit. E ładnie wygładza
> usta.

Była w ofercie, ale bardzo dawno.
> [...]
> tylko, że mnie usta bolały. Chyba sobie kupię taką bardzo mięciutką, dla

Kiedyś, chyba z 5 lat temo w oriflame był peeling do ust w sztyfcie.
Zanabyłam taki dosłownie w ostatniej chwili. Właściwie przydawał się
tylko na początku żeby doprowadzić usta do jakiego takiego stanu.

--
Magda

1. Data: 2005-09-24 13:28:55

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

argenum napisał(a):
> [...]
>
> Pozdrawiam :)
> Justyna
>
> PS A może ktoś zna jakiś inny kosmetyk, na przykład balsam. Albo jakiś

ja ostatnio kupiłam sobie taką:

http://42.pl/url/e7M

i powiem tak - nad morzem, w wakacje, poradziła sobie z wiatrem, słonym
otoczeniem i słońcem... a inne nie dawały rady... byłam w pewnym
momencie naprawdę zdesperowana

na wizażu sa różne opinie...

a moja??

pielęgnacja: 4+ bo dobrze chroni...
owszem, jest dość tłusta, ale przy bardziej potrzebujących ustach
"nawilżające" pomadki (czyt. nie tak tłuste) nie radzą sobie...

zapach... hm... przyzwycziłam się, ale na początku nie było łatwo...
powiedzmy, że gdyby nie była skuteczna w działaniu wypieprzyłabym ją na
zbity pysk...

opakowanie... co tu dużo mówić, mi nie potrzebna złota oprawka,
ważniejsze to co w środku... ( dziwią mnie te opinie na wizażu, że pęka,
przecież to nie słuzy do rzucania, nie wiem co te osoby robiły z tą
pomadką)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

PureZone - jaka kolejnosc???
Wrocławianki polećcie... kosmetyczkę do o-skubania :)
jaki szampon?
Bal absolwentow
Co z farbowaniem??????????