Puszka elektryczna w gk

1. Data: 2012-06-11 17:22:42

Temat: Puszka elektryczna w gk
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z cyklu poprawiania po f(l)achowcach. Jest puszka elektryczna potrojna, takie
"ooo" osadzone w plycie gk. Ale osadzone kiepsko, bo w plycie gk oprocz otworu
na puszke, jest tez wyrwa w miejscu gdzie jedną łapkę puszki przykreca sie do
gk. I teraz jak tą wyrwę skutecznie i mocno zalatac, zeby mozna bylo z powrotem
osadzic puszke?

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Z.

2. Data: 2012-06-11 19:27:23

Temat: Re: Puszka elektryczna w gk
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
> jedną łapkę puszki przykreca sie do gk. I teraz jak tą wyrwę
> skutecznie i mocno zalatac, zeby mozna bylo z powrotem osadzic

jak ściana jest do poprawek to przykręć kawałek gk na wkręty, jeżeli
nie to zaprawy, wybieraj te twarde ( nie podam nazwy bo ja elektryk
nie budowlaniec)

jeffrey

3. Data: 2012-06-13 12:33:33

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał(a):

> [...]
>gk. I teraz jak tą wyrwę skutecznie i mocno zalatac, zeby mozna bylo z powrotem

Pewnie jakas twardsza i niepekajaca zaprawa sie sprawdzi, ewentualnie - szybciej -
wcisniety
w dziure kawalek drewna.

4. Data: 2012-06-13 23:08:32

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-13 14:33, Przesmiewca pisze:

> Pewnie jakas twardsza i niepekajaca zaprawa sie sprawdzi, ewentualnie - szybciej -
wcisniety
> w dziure kawalek drewna.

Brawo! Nie ma to jak rada z dupy wzięta.

--
JK

5. Data: 2012-06-14 03:46:50

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
> jedną łapkę puszki przykreca sie do gk. I teraz jak tą wyrwę
> skutecznie i mocno zalatac, zeby mozna bylo z powrotem osadzic puszke?

puszkę wkleić na jakimś solidnym kleju a dziurę zaszpachlować

6. Data: 2012-06-15 12:05:19

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JK <j...@i...pl> napisał(a):

>Brawo! Nie ma to jak rada z dupy wzięta.

A moze jakas merytoryczna uwaga a nie
z dupy wziety ale twoj komentarz?

7. Data: 2012-07-07 04:15:21

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
wiadomości news:jr59hf$5o1$1@inews.gazeta.pl...

wszystko zależy jaka i gdzie ta wyrwa. W niektórych przypadkach można się
posiłkowac termoklejem z pistoletu (glue gun'a), w innych lepiej wykroić
nowy otwór a stary zaszpachlować.

Waga łazienkowa - jaką polecacie?
Czy można obniżyć opłaty za prąd?
Porno XXX Mark.W.Decker Jism Sucking Bitches
zużycie prądu przez konkretne urządzenie
serwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha