(Pyt) Jak pozbyć się 100 milionów karaluchów?

1. Data: 2005-08-07 10:36:28

Temat: (Pyt) Jak pozbyć się 100 milionów karaluchów?
Od: "Alex07" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Czy sa jakies skuteczne sposoby na zwalczenie tego dziadostwa w mieszkaniu?

Pozdrwiam

Alex07

2. Data: 2005-08-07 11:00:16

Temat: Re: (Pyt) Jak pozbyć się 100 milionów karaluchów?
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa jakies skuteczne sposoby na zwalczenie tego dziadostwa w
> mieszkaniu?

jeśli masz zsypy na klatce to zacząc od ich zaspawania
Pozniej tylko wspólna akcja z sąsiadami bo sam nie wytępisz

JerzyR

3. Data: 2005-08-07 11:30:18

Temat: Odp: (Pyt) Jak pozbyć się 100 milionów karaluchów?
Od: "Alex07" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli masz zsypy na klatce to zacząc od ich zaspawania

nie mam

> Pozniej tylko wspólna akcja z sąsiadami bo sam nie wytępisz

było, wróciło wszystko "do normy" po trzech miesiącach...

ehhh

alex07

4. Data: 2005-08-07 12:07:10

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alex07" wrote in message news:dd4ref$jb$1@atlantis.news.tpi.pl...
| było, wróciło wszystko "do normy" po trzech miesiącach...
|
| ehhh

W akademiku skutkowaly takie kostki niemieckie, ktore rozkladalo sie w
newralgicznych miejscach. Nazwy niestety juz nie pomne. Kupione byly w
zwyklym sklepie gospodarczym, cena byla jakas taka dosyc smieszna, a
skutecznosc swietna - ani sztuki darmowych lokatorow w pokoju blisko kuchni
(kto widzial akademikowa kuchnie, ten wie, o czym mowie ;). Moze poszukaj
czegos takiego? Nie wiem, czy zadzialaja u Ciebie, ale mozna sprobowac...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

5. Data: 2005-08-07 16:06:42

Od: "Alex07" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W akademiku skutkowaly takie kostki niemieckie, ktore rozkladalo sie w
> newralgicznych miejscach. Nazwy niestety juz nie pomne.

niestety najwazniejszego ::(

>Moze poszukaj czegos takiego?

z tego co sie zdazylem zorientowac takich kostek jest na naszym rynku od
groma i ciut ciut.
Takze taka rada to zadna rada

alex07

6. Data: 2005-08-07 16:17:04

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alex07" wrote in message news:dd5bkh$rq8$1@nemesis.news.tpi.pl...

| z tego co sie zdazylem zorientowac takich kostek jest na naszym rynku od
| groma i ciut ciut.
| Takze taka rada to zadna rada

A to sorry....

Zycze powodzenia w wojnie.

7. Data: 2005-08-07 18:41:52

Od: "Szanna" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> jeśli masz zsypy na klatce to zacząc od ich zaspawania
> Pozniej tylko wspólna akcja z sąsiadami bo sam nie wytępisz

A ja zrobilam tak...
Wszystkie wloty i wyloty rur z mieszkania uszczelnilam sylikonem
a kratki wenytlacyjne zamurowalam. Wiem,ze to wbrew przepisom ale moje
zdrowie psychiczne jest
wazniejsze. Nastepnie wezwalam pana,ktory spryskal przede wszystkim
kuchnie, lazienke ,wszystkie okna od zewnatrz i drzwi wejsciowe. Od kilku
lat mam spokoj ( a sasiedzi dalej walcza).

szanna

8. Data: 2005-08-07 18:50:43

Od: "Alex07" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie wloty i wyloty rur z mieszkania uszczelnilam sylikonem
> a kratki wenytlacyjne zamurowalam.

kurcze zdolna jestes
czemu moja zona tego nie potrafi :(

> Nastepnie wezwalam pana,ktory spryskal przede wszystkim
> kuchnie, lazienke ,wszystkie okna od zewnatrz i drzwi wejsciowe. Od kilku
> lat mam spokoj ( a sasiedzi dalej walcza)

A ile taki pan sobie zyczy za taka usluge?

pzdr

alex07

9. Data: 2005-08-07 19:01:36

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:42f652d3$0$15472$f69f905@mamut2.aster.pl
Od: Szanna <s...@w...pl>
Było:
> A ja zrobilam tak...
> Wszystkie wloty i wyloty rur z mieszkania uszczelnilam sylikonem
> a kratki wenytlacyjne zamurowalam. Wiem,ze to wbrew przepisom ale
> moje zdrowie psychiczne jest

Jak ci się wymiesza gaz ziemny z powietrzem w odpowiednich proporcjach to
będziesz mogła międzynarodową stację kosmiczną z bliska obejrzeć...

> wazniejsze. Nastepnie wezwalam pana,ktory spryskal przede
> wszystkim kuchnie, lazienke ,wszystkie okna od zewnatrz i drzwi
> wejsciowe. Od kilku lat mam spokoj ( a sasiedzi dalej walcza).

Nie trzeba się zamykać silikonem, można nałożyć na wytypowane ścieżki "Pasta
na prusaki Globol" szafki i ściany - po umyciu - spryskać Getox-em a
testować czy się udało zwalczyć dowolnym "prusako*lepem*" ;-) Cykl rozwojowy
trwa dwa tygodnie czyli truć trzeba conajmniej trzy!

http://www.dezyder.pl/ > Deratyzacja > Preparaty...

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

10. Data: 2005-08-08 06:04:18

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex07 wrote:

> Czy sa jakies skuteczne sposoby na zwalczenie tego dziadostwa w mieszkaniu?

W mieszkaniu raczej nie zwalczysz.
Skutecznie można zwalczyć w budynku - ale najlepiej byłoby się
wyprowadzić na kilka tygodni.
Tak robili w akademiku w wakacje: po sesji - gazowanie, akademik
zamknięty, za 2 tygodnie - drugie gazowanie. Po kolejnych 2 tygodniach -
wietrzenie i sprzątanie WARSTWY robali.
Spokój był na 2-3 lata - później wróciły :) - ale to nieuniknione, jeśli
ludzie się przemieszczają z gratami między akademikami.
A w Twoim przypadku - wystarczy jeden syfiarz w bloku - i wszyscy mają
przerąbane, bo uszczelnianie mieszkania jest kiepskim półśrodkiem - a i
tak wlezą :)
Można je tylko zniechęcić przez sterylną czystość - żeby nie miały po co
przyłazić.
Plus oczywiście chemia, ale raczej jako uspokojenie sumienia, że cos
jednak się starasz :)
Ale i tak raz na jakiś czas któryś się zabłąka.

Jest jeszcze jedno rozwiązanie - dosyć radykalne.
Można sobie zafundować mrówki faraona. Będziesz miał z głowy wszelkie
inne robactwo (mrówki zżerają jaja i larwy innych owadów). No ale....
Ja, gdybym miał wybierać - wolałbym mrówki :)

sadyl

Wymiana grzejnika / okna / podlogi - jaka kolejnosc ?
poszukuję handlowca agd z pierwszej ręki firm Elektrolux Amica ...
Mikrofalowka na lodowce...??
kuchenka elektryczna z płytą ceramiczna - jaką firmę polecacie ?
[Ile] Schody betonowe?