Pyt. dot. zużycia prądu

1. Data: 2002-06-13 06:58:42

Temat: Pyt. dot. zużycia prądu
Od: "Marcin" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów

Od zeszłego tygodnia zastanawiam się jak to jest ze zużyciem prądu przez
zmywarkę i pralkę, a mianowicie:
Żona zawsze włącza urządzenia po godz. 22 (II taryfa) i idziemy spać.
Urządzenia przestają "prać" po ok. 1,5 godz. i do rana nik ich nie wyłącza
guzikiem.
Ile pobierają wtedy prądu? Czy jest to tak jak z telewizorem na czuwaniu?

pozdr.
Sławek

1. Data: 2002-06-13 10:10:27

Temat: Re: Pyt. dot. zużycia prądu
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> guzikiem.
> Ile pobierają wtedy prądu? Czy jest to tak jak z telewizorem na czuwaniu?

Właściwie można powiedzieć, że jeśli już skończą prać i zmywać to pobierają
znikome ilości energii. Jeżeli posiadają jakieś wskaźniki typu LED które
sygnalizują podłączenie do prądu to pobierają energię tylko dla tych wskaźników.
Nie ma się o co martwić.

1. Data: 2002-06-13 10:16:17

Od: "Marcin" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki za odpowiedź. Trochę to mnie uspokoiło :-)

Sławek

PamoPlast czy Prima Plast
Parkiet czy panele ?
Re: Golebie