Pytania na które też nie znam odpowiedzi.

141. Data: 2010-01-25 13:21:32

Temat: Re: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>
> O matko,
> a ktoś tu mówił o "Piłach nr 1 do n", kiedy pod ręką ma się takie horrory.
> Nasz działa jak burza (czytaj spala kasę w ilościach hurtowych).

ha, dreszczyk emocji był, łońskiego roku mi rurki z wodą zamarzli,a
następnie odmarzli i sikali nią po całej piwnicy.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

142. Data: 2010-01-25 13:22:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ty mi tak nie pisz.
> Bo w zyciu nie usłyszałam od was tylu miłych słów o powszechnej sympatii.
> Aż mnie kusi, żeby powrócić do starego stylu cytowania i tarzać się w tych
> głaskach aż...aż do wieczora :-))))

teraz będzieMY traktować to jako złośliwość.

--

Łej, hej, chłopcze do rej
Puszczaj fiuta, wciągaj buta

143. Data: 2010-01-25 13:23:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Za to Ci zewnątrzsterowni mają pod górkę, bo muszą uzywać mózgu, myśleć,

Tu chyba drobna pomyłka się wkradła - miało być wewnątrzsterowni, tak?

Trzeba też chyba wziąć pod uwagę, że człowiek się zmienia w ciągu
swojego życia i zmienia się także jego "sterowność" w zależności od np.
okoliczności, przeżyć, przemyśleń itd.

Ewa

144. Data: 2010-01-25 13:23:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

przecież to usenet - pisze się dla ogółu, a nie dla szczegółu :)

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

145. Data: 2010-01-25 13:24:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

piórka nastrosz.

146. Data: 2010-01-25 13:26:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Hmm, a myślałm, że to słówko znane, chociaż lokalnie.
> Jordnąć się - zorientować się, załapać.

ja jestem z radomskiego - jakżesz byłem zdziwiony, kiedy moja piotrkowska
żona nie wiedziała co to takiego "ciapy" czy "balas".
a w piekarni kiedyś zapytałem o "gryzkę" i pani spojrzała na mnie jak na
konia.
jordnąć = kapnąć.
czaję :)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

147. Data: 2010-01-25 13:27:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> CBku, bo są ludzie wewnątrz- i zewnątrzsterowni.
> I jeśli ktoś jest zewnątrzsterowny, to co ma zrobić. Już tak ma, że będzie
> lecieć za grupą. I nalezy to uszanować.
> Za to Ci zewnątrzsterowni mają pod górkę, bo muszą uzywać mózgu, myśleć,
> zastanawiać się w co im ciepło. Koszmar, normalnie.

a dla mnie to zbyt prosta interpretacja.
są pewne mechanizmy grupowe bardziej i mniej pożyteczne i zawsze będą
czarne baranki, co będą robić reszcie wbrew. i będzie to bardziej i mniej
pożyteczne.

148. Data: 2010-01-25 13:30:37

Od: ".Redarrt." <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żona nie wiedziała co to takiego "ciapy" czy "balas".
> a w piekarni kiedyś zapytałem o "gryzkę" i pani spojrzała na mnie jak na
A wiesz co to bawić się papmerkami ? U mnie w tójmieście zawsze
wszyscy kwiczą, jak z tym wyskoczę ...

149. Data: 2010-01-25 13:34:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 25-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> piórka nastrosz.

Będziesz uklepywał?

Qra, z irokezem

150. Data: 2010-01-25 13:37:26

Temat: Re: [OT] Parnassus
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> [...]
>>> 2. Starzec nazywa kobietę Maruda
>>> 3. Niektórzy nie wierzą w przypadki

> Idź i odnajdź swoje skojarzenia :-)

OK, zabiorę Was do tego kina. ;)

Ewa

Popsychologujmy o fobijkach
Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...
Kombinujcie... by żyło się lepiej
Ku pamieci