Pytania o Veet

1. Data: 2003-06-09 16:35:07

Temat: Pytania o Veet
Od: "MN" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panie :)

Jak oceniacie dzialanie pianki i kremu do depilacji.
Czy nie podrazniaja ?? Na jak dlugo pozostawiaja efekt gladkiej skory ??
Generalnie chodzi mi o porownanie z maszynka do golenia,
bo jezeli nie ma zadnej roznicy to wybieram maszynke.

Jeszcze jedno... Mam w domu Veet Aquasystem. Skonczyl mi sie wosk.
Wiem, ze wklady mozna kupic osobno, ale moze probowalyscie napelniac te
zbiorniczki woskiem jakiejs innej firmy ?? Nie jestem pewna czy mozna. Wazna
jest przeciez konsystencja, zeby dobrze rozprowadzal sie na tym waleczku.

Dziekuje za odpowiedzi
Milego wieczoru
MN