Pytanie - co posadzić na piachu?

1. Data: 2001-08-21 15:52:56

Temat: Pytanie - co posadzić na piachu?
Od: <j...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam działkę kompletnie dziką, częściowo zalesioną, ziemia piaszczysta. Bywam na
niej kilka razy w roku (na razie). Zbliża się jesień, wiem, że to dobry moment
na sadzenie drzew i krzewów - JAKIE? Muszę czymś zasłonić siatkę (czyli gęste),
poza tym trzeba by coś tam posadzić. Na razie rosną dęby, brzozy i sosny. Co
jeszcze wytrzyma piach i brak opieki?
Z góry dziękuję za porady (na grupę lub na priva).
Jana

2. Data: 2001-08-22 08:02:27

Temat: Re: Pytanie - co posadzić na piachu?
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chcesz uzyskac w miare szybko zywoplot i w dodatku szukasz rosliny
szybkorosnacej, to mysle ze Skyrocket bedzie idealny - Juniperus virginiana
Skyrocket, czyli jalowiec wirginijski. Rosnie szybko, nie potrzebuje super
podloza, jest tani, nie trzeba sie nim za bardzo opiekowac.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

<0...@n...onet.pl>...