Pytanie do dziewczyn z krotkimi wlosami (kilka cm.)

1. Data: 2005-06-02 17:20:41

Temat: Re: Pytanie do dziewczyn z krotkimi wlosami (kilka cm.)
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d7ne09$gl5$1@news.onet.pl...

> A możesz pokazać jakąś swoją fotkę z tymi super-krótkimi włosami?

Tu są moje krótkie włosy :)

http://misiczka.com/fryz/1.jpg
http://misiczka.com/fryz/2.jpg
http://misiczka.com/fryz/3.jpg

--
pozdrawiam, misiczka

Kłamstwo obiegnie połowę miasta zanim prawda wdzieje buty
http://www.misiczka.com

1. Data: 2005-06-02 17:34:53

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 02.06.2005, siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> przeskrobal:

> A guma? Jak mnie się robi zwierzojeż na głowie to go pacyfikuję gumą.

A jak to działa? Tzn. twardnieje i w ten sposób trzyma? Błyszczy się?

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

1. Data: 2005-06-02 18:07:19

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor pisze:

> Co robicie ze swoimi włosami? Mile widziane fotki i linki do fryzur z
> takich włosów :)

Ja używałam kremów i past do włosów (np. L'Oreala).
http://www.mojekosmetyki.pl/add2cart.php?product=666
http://www.mojekosmetyki.pl/add2cart.php?product=667
Lekko rozprowadza się toto na dłoniach, a potem "wgniata" w suche włosy
układając je jednocześnie wg uznania.
Krem charakteryzował się tym, że fryzura była utrwalona mniej więcej jak po
żelu, ale nie taka sztywna i kolczasta. Natomiast pasta umożliwiała
poprawienie ręką fryzury w każdym momencie.

--
PozdrawiaM
[aktualnie z odrastającymi włosami i silnym postanowieniem zapuszczania co

1. Data: 2005-06-02 19:23:51

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor <s...@m...nie> napisał(a):

> A jak to działa? Tzn. twardnieje i w ten sposób trzyma? Błyszczy się?

Chroń Galaktyko! Nic się nie błyszczy. Lekko usztywnia, tak gumiano.
Włosy są przy tym miękkie, ale jakby grubsze.
Ja nienawidzę lakierów i żeli, bo nie lubię jak mi się błyszczy i
szeleści.
Ja mam to: http://www.joanna.pl/produkty/styling/guma.asp
Za 7,20 możesz kupić i wyrzucić jak nie będzie Ci pasowało.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

1. Data: 2005-06-02 19:45:04

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:
> Odradzam szczerze żele firmy Taft - po przejechaniu ręką po włosach,
> wykrusza się żel i robi się na włosach biały "łupież" - coś
> strasznego.

Ja uzywam Taft LooksX - chaos look taki zielony. Chocby nie wiem ile
nalozyla to niegdy nie mialam takiego efektu. W ogole jeszcze nie ma
kosmetyku usztywniajacego ktory od razu ma wladze nad moimi wlosami [u mnie
stosuje pianka po myciu, potem zel+lakier lub zel+guma+lakier].

Zazula

1. Data: 2005-06-02 19:47:32

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:
> Ja mam to: http://www.joanna.pl/produkty/styling/guma.asp
> Za 7,20 możesz kupić i wyrzucić jak nie będzie Ci pasowało.

Uzywalam obu gum Joanny i juz ich nie polecam. Bo uzylam OSiS Thrill fibre
gum. Za chyba 35 zl ale wydajna i pieknie uklada wlosy.

Zazula

1. Data: 2005-06-02 19:48:33

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:
> Co robicie ze swoimi włosami? Mile widziane fotki i linki do fryzur z
> takich włosów :)

Ja zawsze staram sie, zeby gdzie cos sterczalo :)
http://www.zazula.olympusclub.info/uroda/10.html
Tutaj wlosy sa juz podrosniete.

Zazula

1. Data: 2005-06-02 20:07:36

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 02.06.2005, misiczka <U...@w...pl> przeskrobal:

> A jak przeglądam katalogi z krótkimi
> A możesz pokazać jakąś swoją fotkę z tymi super-krótkimi włosami?

No, niestety :( Dopóki nie nauczę się podłączać aparatu do laptopa.

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-06-02 20:09:06

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 02.06.2005, misiczka <U...@w...pl> przeskrobal:

> Tu są moje krótkie włosy :)
>
> http://misiczka.com/fryz/1.jpg
> http://misiczka.com/fryz/2.jpg
> http://misiczka.com/fryz/3.jpg

To ja mam nieco inaczej, bo Ty ztcw masz wyraźnie dłuższe na górze? A ja
mam mniej więcej równomiernej długości. Wot, strzyżenie na chłopaka.

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-06-02 20:12:58

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 02.06.2005, Nixe <n...@f...peel> przeskrobal:

> Ja używałam kremów i past do włosów (np. L'Oreala).
> http://www.mojekosmetyki.pl/add2cart.php?product=666
> http://www.mojekosmetyki.pl/add2cart.php?product=667

Wygląda ciekawie :) A bardzo to tłuste jest? Chociaż nie jest to problem,
bo w tym sezonie i tak prawie codziennie włosy myję.

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

Kto używał tego błyszczyka?
Jak może wyglądać Juicy TUBES?
Cera naczynkowa