co na ślub po ciąży pomocy?

1. Data: 2005-06-02 09:39:05

Temat: co na ślub po ciąży pomocy?
Od: "Magdalena" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamy zaproszenie z mężem na ślub w czerwcu, ślub będzie dopiero o godz. 19,
potem wesele - miejscowosc gdzies za W-Wa. Po ciązy niestety nie mogę zejsc
z wagi i zostało mi nosze rozmiar duze 40, pomocy jak mam sie ubrać, z
sukienek przed ciążą nic nie wejde, czy na taki wieczorny ślub mozna ubrać
komplet wieczorowy spodnie eleganckie czarne + tunika długa biało czarna na
szelkach wyszywana w czarnych miejscach czarnymi cekinami czy to calkiem
odpada, jest to jedyna rzecz w jaka wejde a w portfelu pusto. Czy jest to na
miejscu, czy moze troche za wieczorowo no i ja sama sie nie potrafie
ocenic /dla mnie jestem strasznie gruba/ ale czy taki stroj wyszczupla choc
odrobinke ???

1. Data: 2005-06-02 09:54:20

Temat: Re: co na ślub po ciąży pomocy?
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" wrote in message news:d7mk3p$5p0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
| miejscu, czy moze troche za wieczorowo no i ja sama sie nie potrafie
| ocenic /dla mnie jestem strasznie gruba/ ale czy taki stroj wyszczupla

Moim zdaniem spokojnie mozesz tak sie ubrac, aczkolwiek do kosciola, to ja
bym te odsloniete ramiona jednak jakos przykryla (zakiet, szal itd. nie
wiem, co moze pasowac akurat do tej tuniki i co masz w zasiegu). Albo jesli
bedziesz miala mozliwosc przebrania sie, to do kosciola mozna ubrac jakas
skromniejsza bluzke, a potem ja zmienic na wieczorowa gore...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-06-02 10:46:17

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Jun 2005 09:39:05 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda "Magdalena"

> [...]
>miejscu, czy moze troche za wieczorowo no i ja sama sie nie potrafie
>ocenic /dla mnie jestem strasznie gruba/ ale czy taki stroj wyszczupla choc

czy wyszczupla, to nie wiem, ale pominąwszy czarny kolor na ślubie i
weselu, który nie wszyscy państwo młodzi lubią, moim zdaniem o tej
porze byłoby OK. tylko nie obwieszaj się biżuterią, zrób jakąś prostą
fryzurę, załóż płaskie (albo prawie płaskie) pantofle - żeby się nie
zrobił bal w operze.

amg

1. Data: 2005-06-02 15:24:04

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <p...@g...pl> napisał(a):
> miejscu, czy moze troche za wieczorowo no i ja sama sie nie potrafie
> ocenic /dla mnie jestem strasznie gruba/ ale czy taki stroj wyszczupla
> choc odrobinke ???

nie jestes strasznie gruba. ba, nawet ja tez nie jestem _strasznie_
gruba, choc nosze o 2 rozmiary wiecej od Ciebie. wyluzuj sie.

-- kasica

1. Data: 2005-06-02 19:01:04

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zejsc
> z wagi i zostało mi nosze rozmiar duze 40,

He he - kwestia względna. Ja noszę 40 i i do głowy mi nie przyszło, że
jestem gruba. To jest normalny rozmiar. No chyba, że masz np. 152 cm
wzrostu.

pomocy jak mam sie ubrać, z
> [...]
na
> szelkach wyszywana w czarnych miejscach czarnymi cekinami czy to calkiem

Zdecydowanie to dobry wybór. Czarny ostatnio na ślubach nie jest kolorem
"wyklętym". Skoro tunika jest ztrojna, nie zakładaj już żadnych naszyjników,
kolczyków i świecideł. Będziesz wytworna : )
Miłej zabawy.
O.

1. Data: 2005-06-03 07:04:13

Temat: Re: co na œlub po cišży pomocy?
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> porze byłoby OK. tylko nie obwieszaj się biżuterią, zrób jakąś prostą
> fryzurę, załóż płaskie (albo prawie płaskie) pantofle - żeby się nie

Iii, tunika jest bialo-czarna, a to juz smutno nie wyglada. A tych plaskich
pantofli nie rozumiem. Przeciez obcasy nadadza autorce smuklosci, na plaskim
bedzie jak w kapciach, ale tez zalezy, co kto lubi i jak sie w tym czuje.
Sama nosze gore 40 a dol 42 i nie czuje sie grubo, a opisywany stroj wydaje
mi sie wlasnie wysmuklac.

Pozdtrawiam,
Hania

1. Data: 2005-06-03 07:17:21

Temat: Re: co na ?lub po cišży pomocy?
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Jun 2005 07:04:13 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda "Hania "
<v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in <d7ovdd$k0n$1@inews.gazeta.pl>:

>Iii, tunika jest bialo-czarna, a to juz smutno nie wyglada.

powiedzmy - wszystko zależy od gustu państwa młodych (oraz ich matek).

>A tych plaskich
>pantofli nie rozumiem. Przeciez obcasy nadadza autorce smuklosci, na plaskim
>bedzie jak w kapciach, ale tez zalezy, co kto lubi i jak sie w tym czuje.

mnie by nie pasowały obcasy do spodni i tuniki.

amg

1. Data: 2005-06-03 11:14:47

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie by nie pasowały obcasy do spodni i tuniki.

jesli jest w stylu wizytowym, to bym sie jednak uparla ;-))) - szczegolnie
chcac sie wysmuklic. Oczywiscie spodnie musza byc dlugie tak, by przy
obcasach nie wygladalo, jakby ubranie sciagniete bylo z mlodszej siostry.
Generalnie do wizytowego dalabym ciut wyzszy obcas niz "na codzien", choc
wiem tez, o co Ci chodzi z tym dopasowaniem.

zdrowki
hania

1. Data: 2005-06-03 11:36:11

Temat: Re: co na ?lub po ci?ży pomocy?
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Jun 2005 11:14:47 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda "Hania "
<v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in <d7pe37$5dt$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
>Generalnie do wizytowego dalabym ciut wyzszy obcas niz "na codzien", choc
>wiem tez, o co Ci chodzi z tym dopasowaniem.

no widzisz;) ja ogólnie uważam, że wysokie obcasy są niespecjalnie
fajne. mimo, że niedawno sobie piękne pantofle na słupku 8 cm kupiłam,
ale do spodni i tuniki zdecydowanie bym ich nie założyła.

amg

1. Data: 2005-06-03 12:59:24

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> fajne. mimo, że niedawno sobie piękne pantofle na słupku 8 cm kupiłam,
> ale do spodni i tuniki zdecydowanie bym ich nie założyła.

no taak, jak sie jest szprycha, to niech sie nosi optymalny 3-5 cm obcasik,
ale gdy ma sie rozm 42 i kostke nieszczegolnie waska, to troszke eektu
wysmuklenia sie uzyska.
Choc kumam - klapeczki eleganckie, do tego slicznosciowy pedikjur (mi nie
pomoze, halluksy z czasow, gdy kupowalo sie za male buty, hyyy) i jest sie
zwiewna i moderna.

zdrowki
hania

Zel, pianka do wlosow