Pytanie do kogoś, kto zna sie na lekach!!

1. Data: 2006-08-22 15:17:37

Temat: Pytanie do kogoś, kto zna sie na lekach!!
Od: "monika" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio na zaburzenia rytmu serca brałam Concor -2,5 raz dziennie, ale było
mi ciągle słabo, zawroty, więc lekarz zapisał Sectral-200 2 razy dziennie po
pół. Pytanie: Który z tych leków ma słabsze , łagodniejsze działanie, ?

2. Data: 2006-08-23 22:47:48

Temat: Re: Pytanie do kogoś, kto zna sie na lekach!!
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziennie po
> pół. Pytanie: Który z tych leków ma słabsze , łagodniejsze działanie,

Dawki obu leków są porównywalne (obie stanowią połowę zwykle stosowanej
dawki wstępnej). O tym, który lek jest lepszy w opisanej sytuacji trudno
odpowiedzieć, bo nie piszesz, czy miałaś bradykardię po concorze, czy
złe samopoczucie wynikało ze zbyt niskiego ciśnienia, czy może z obu
tych rzeczy. Zalecenie lekarza zmiany Concoru na Sectral sugeruje mi, że
chyba miałaś zbyt wolną czynność serca i dlatego zamiana na lek, który
ma małe możliwości nadmiernego zwalniania rytmu.
A tak swoją drogą - czemu nie spytałaś o to lekarza - zna najlepiej
sytuację i odpowiedź rozwiwanjaca Twoje wątpliwości zajęłaby mu ćwierć
minuty:-)

heparyna - pytanie do eksperta
odszkodowanie za błędną diagnozę?
skrzywienie odcinka szyjnego..