Pytanie do starych pywalcow Kokotowa

1. Data: 2004-04-23 17:10:52

Temat: Pytanie do starych pywalcow Kokotowa
Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram sie tam poraz pierwszy wiec mam kilka pytan:
- rozumiem , ze przyjazd w okolicach 11.00
czy roslinki sa z jakimis nalepkami (bo jak nie, to sie pogubie w tym wszystkim)?
czy ktos planuje duze zakupy? ok 100-200 szt (po 5 z jednego gatunku-srednio). Po
rozmowie
z panem wynikalo, ze nie wystarczy ilosc kupionych sadzonek, tylko calosc zakupow
musi
spelniac kryterium hurtowosci. Czyli: ilosc sadzonek, podzielona przez ich
gatunkowosc.
Jezeli srednio wyjdzie po 5 szt z jednego gatunku to bedzie hurtowo jeseli nie ( a
obawiam
sie ze pewnie wiekszosc jedzie po jakies perelki i to pojedyncze) to nie. Pytam
wczesniej,
zeby wziac to pod uwage w swoich kalkuklacjach i ewentualnie polaczyc sily.

Jeszcze jedna sprawa.
Dzwonilam dzisiaj do wlasciciela i czesci roslin z mojej listy nie bylo. Na
szczescie
bede miala nocke na przemyslenie i wybiore cos innego.

Pozdrawiam i czekam na fuzje zkupow z drugim szalencem.

Kasia

2. Data: 2004-04-23 18:19:26

Temat: Re: Pytanie do starych pywalcow Kokotowa
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zuzia napisał:

Bywalców to tutaj nie ma:-)
Rośliny na miejscu i na wynos sprzedawane tam są dopiero od zeszłego
sezonu:-)))

Wcześniej tylko w necie.

> Wybieram sie tam poraz pierwszy wiec mam kilka pytan:
> - rozumiem , ze przyjazd w okolicach 11.00

Tak.

> czy roslinki sa z jakimis nalepkami (bo jak nie, to sie pogubie w tym
wszystkim)?

Jedne maja etykiety, inne nie.
W zeszłym roku wygladało to tak, ze każdy dostawał nalepki i sam sobie
opisywał doniczki numerem z oferty - tak sa rośliny poukładane - według
numerów. Na taką ilosc to może weź własne etykiety;-)

> [...]
nie. Pytam wczesniej,
> zeby wziac to pod uwage w swoich kalkuklacjach i ewentualnie polaczyc

:-)))
Ech... znowu to piszę - rok temu na zakupy na miejscu był rabat 20% ( z
wyjatkiem nowości) od ceny w ofercie. Jak będzie teraz, nie wiem - mam
nadzieję, ze tak samo - dlatego jedziemy kupą, tfu grupą, żeby było taniej.
Między innymi.
Targować się trza;-))) Mafi nikt się nie oprze;-)
Taką ilosć sadzonek powinni Ci przywieźć pod dom i jeszcze posadzić,
chociaż nie - sadzenie to najprzyjemniejsza część.

> Jeszcze jedna sprawa.
> Dzwonilam dzisiaj do wlasciciela i czesci roslin z mojej listy nie
bylo. Na szczescie
> bede miala nocke na przemyslenie i wybiore cos innego.

Tak bywa, nie mozna miec wszystkiego.

> Pozdrawiam i czekam na fuzje zkupow z drugim szalencem.

Po perełki nie jadę,
chętnie bym też tak zaszalała, ale po pierwsze nie mam tyle kasy, a po
drugie nie mam tyle kasy;-)

I to juz nie moja sprawa, nie moje pieniadze.
Ale zastanów się czy jest sens kupowania wszystkich roślin po 5 sztuk -
pewnie na twojej liscie są takie które szybko się rozrastają i za rok
będziesz wyrzucać na śmietnik:-( No chyba, ze załozysz kompostownik, ale
na kompost też szkoda;-)
No i czy jesteś w stanie zmóc taką ilosc roślin, bo jak mniemam krzewy
jeszcze dojdą:-)
W zeszłym roku jesienią miałam ponad 100 doniczek, sadziłam to miesiac:-(

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-04-23 18:28:56

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zeszłym roku wygladało to tak, ze każdy dostawał nalepki i sam sobie
> opisywał doniczki numerem z oferty - tak sa rośliny poukładane - według
> numerów. Na taką ilosc to może weź własne etykiety;-)

No to nocka z glowy. Musze troche zrobic reszte rozpoznam

> [...]
> Między innymi.
> Targować się trza;-))) Mafi nikt się nie oprze;-)
20% taniej niz ktore ceny hurtowe czy pol hurtowe? Przy takiej ilosci ma to ogromne
znaczenie

> I to juz nie moja sprawa, nie moje pieniadze.
> Ale zastanów się czy jest sens kupowania wszystkich roślin po 5 sztuk -
to jest ilosc srednia mam po 10 i 2 szt.

> [...]
> na kompost też szkoda;-)
> No i czy jesteś w stanie zmóc taką ilosc roślin, bo jak mniemam krzewy

Mam dwie gigantyczne rabaty (juz odsadzone iglakami i lisciakami. Teraz musze
dopelnic
czyms co kwitnie. Jest to ok wolnego miejsca zotalo ok 1 ara wiec (zmiesci sie oj
zmiesci). Poza tym planuje troche drobnicy: np pierwiosnki.

> W zeszłym roku jesienią miałam ponad 100 doniczek, sadziłam to miesiac:-(
Ja po zeszlym sezonie mialam cala drewutni w donicach, pewnie w tym roku bedzie
podobnie.
Ale moje dzialka byla zupelnie lysa.
A jesli chodzi o sadzenie mam chlopaczka do pomocy, wiec planuje to posadzic w 2-3
dni.

Dzieki za wszystkie wzkazowki.

Pozdrawiam i do zobaczenia

Kasia

4. Data: 2004-04-23 18:46:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości

| No to nocka z glowy. Musze troche zrobic reszte rozpoznam

Myślę, że chodziło Ci trochę też o takie ładne kolorowe obrazki - tego nie
ma i pewnie jeszcze przez jakiś czas nie będzie. Niestety (?) trzeba się
najpierw przebić pprzez listę i męczyć grupę, bo niektóre rośliny nawet w
sieci nie wyskakują, chyba że no. jako dodatek do japońskiej zupy
(nieniejszym komunikuję, że kryptotemia przetrzymała zimę).

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-04-23 18:59:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zuzia napisał:

> 20% taniej niz ktore ceny hurtowe czy pol hurtowe? Przy takiej ilosci ma to ogromne
> znaczenie

Niż ceny detaliczne - rok temu tylko takie były dostępne w necie.

Targuj się ostro, tam wcale nie jest tanio:-(

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-04-23 19:26:06

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sieci nie wyskakują, chyba że no. jako dodatek do japońskiej zupy
> (nieniejszym komunikuję, że kryptotemia przetrzymała zimę).
Nie tylko numerek lub nazwa (etykietki te kolorowe - oprocz tego ze ladne - to nie
wiele
mi daja bo i tak zawsze gubie)

Kasia

grillo-wędzarka lokomotywa