Re: truskawkomalina

1. Data: 2004-04-23 15:01:11

Temat: Re: truskawkomalina
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:458d.00001ad8.40882f72@newsgate.onet.pl...
> Od lat znam rosline o tej nazwie , inaczej jezyna japonska .TamtaAle w ub.
> roku kupilem w Lodzi truskawkomaline calkiem inna.Jest to bylina o
> zimozielonych
> lisciah, plozaca ,rozlazi sie pedami naziemnymi.Co to moze byc? I ktora
znich
> ma prawo nazywac sie truskawkomalina ?Mirzan

Ta druga, to może Rubus stellarcticus?

Pozdrawiam
Kaśka

2. Data: 2004-04-23 19:29:21

Od: "Mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> znich
> >
> Ta druga, to może Rubus stellarcticus?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka
>
> Nie znam nazwy tej drugiej. Kupilem ja w Lodzi pare kilometrow przed
Aleksandrowem, po lewej stronie drogi.Jezyna arktyczna kwitnie chyba
rozowo ? Z nasin mam jakies zielsko o nazwie rubus sibirika.Narazie
wyglada ladnie ,jest bylina ,ma chec rozlazic sie po polu,jak zakwitnie
to opowiem .Mirzan

Lysimachia atropurpurea
Adres hurtowni
Ulotka z Praktikera
Zdjecia z kwietnia
gdzie najtaniej nasiona na poplon we Wrocławiu?