Ulotka z Praktikera

1. Data: 2004-04-15 08:23:48

Temat: Ulotka z Praktikera
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obejrzalam sobie dzisiaj ulotke z Praktikera i ceny naprawde konkurencyjne.
W centrum ogrodniczym, w ktorym zwykle kupuje jest dwa razy drozej a
jakosc....hmmmm...bardzo przecietna.
Tak sobie mysle, ze jesli byliny sa w doniczkach i juz wyrosniete to chyba
mozna wybrac cos zdrowego?
Magda

2. Data: 2004-04-15 12:24:20

Temat: Re: Ulotka z Praktikera
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-04-15 15:58:45

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale troche swoich trawek rozwoze po centrach ogrodowych
> i doskonale wiem jakie marze oni narzucaja na swoj towar

No to mnie ucieszyles, bo balam sie, ze przyniose do domu z Praktikera i mi
od razu wymra.
A maja rozaneczniki na przyklad chyba po 15zl, a w centrum ogrodniczym
widzialam minimum po 35 i to takie brzydkie i ledwo zywe.
Magda

4. Data: 2004-04-15 16:45:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-04-18 18:29:21

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:
> [...]
> jakosc....hmmmm...bardzo przecietna.
> Tak sobie mysle, ze jesli byliny sa w doniczkach i juz wyrosniete to chyba

Raczej tak. Troche w praktikerze kupowałam i nie trafiłam na nic
chorego. Ale 100% pewności mieć nie można.
A z tej ulotki wynika, że Praktiker się przekwalifikował na warzywniak,
bo sprzedaje "winogrono w odmianach" ;).
Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2004-04-19 05:19:32

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4082C901.1040709@poczta.onet.pl...
> [...]
> A z tej ulotki wynika, że Praktiker się przekwalifikował na warzywniak,
> bo sprzedaje "winogrono w odmianach" ;).

Z czy tej wiosny juz moze kupowalas?
Mnie troche martwi, ze te rosliny sa takie wyrosniete. W ogrodkach np
rozaneczniki jeszcze maja paki a w centrach ogrodniczych albo w Praktikerze
i innych tego typu juz im wiedna kwiaty.
Magda

7. Data: 2004-04-20 13:58:31

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:
> [...]
> rozaneczniki jeszcze maja paki a w centrach ogrodniczych albo w Praktikerze
> i innych tego typu juz im wiedna kwiaty.

W tym roku jeszcze nic. I raczej niestety nic nie będę kupować aż do
jesieni.
Brak czasu.

Pozdrawiam
Bea

Pozdrawiam
Bea

Zdjecia z kwietnia
gdzie najtaniej nasiona na poplon we Wrocławiu?
Re: ogrody - 1 maj i photo project
Jurkom i Wojtkom :-)
jak "rozmnozyc" magnolie