gdzie najtaniej nasiona na poplon we Wrocławiu?

1. Data: 2004-04-15 06:45:14

Temat: gdzie najtaniej nasiona na poplon we Wrocławiu?
Od: Edytka Sapijaszko <e...@n...sapek.net> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje sporo nasion łubinu lub czegoś innego dobrego na zielony
nawóz. Mam do obsiania jakieś 2000m2,
Pytania mam takie:
1. Ile kilogramów (np. łubinu) potrzeba na 100 m2?
2. Gdzie we Wrocku kupić nasiona by kosztowało jak najtaniej?
3. Co lepsze - łubin żółty czy wąskolistny (niebieski?). A są jeszcze
odmiany słotkie i gorzkie... z tym że jeść ich nie chcę, więc to chyba
wszystko jedno ... :-)

A może lepiej gorczycę, koniczynę, wyke, facelię, rzepak lub inne?

pozdrawiam,

Edytka Sapijaszko

2. Data: 2004-04-15 10:23:09

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Apr 2004 08:45:14 +0200, Edytka Sapijaszko
<e...@n...sapek.net> pisał(a):

> 3. Co lepsze - łubin żółty czy wąskolistny (niebieski?). A są jeszcze
> odmiany słotkie i gorzkie... z tym że jeść ich nie chcę, więc to chyba
> wszystko jedno ... :-)

Na te wasze piachy to żółty, seradela, wyka ozima, facelia, gryka.

> A może lepiej gorczycę, koniczynę, wyke, facelię, rzepak lub inne?

U nas najlepiej sprawdziła się facelia i jak wyczytałam daje się 8-10 kg
na hektar.

pozdrówka
szwagierka :)

3. Data: 2004-04-15 12:07:31

Od: Edytka Sapijaszko <e...@n...sapek.net> szukaj wiadomości tego autora

> U nas najlepiej sprawdziła się facelia i jak wyczytałam daje się 8-10 kg
> na hektar.

To nieźle, bałam się że kilkadziesiąt kilo tego będzie.

Edytka

4. Data: 2004-04-15 14:15:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edytka Sapijaszko" <e...@n...sapek.net> napisał w
wiadomości news:c5ltkk$pli$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To nieźle, bałam się że kilkadziesiąt kilo tego będzie.

A Wy dziwewczyny nie możecie sobie pogadać przez jeszcze chyba nieistniejący
płot? :))

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-04-15 14:56:11

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Apr 2004 16:15:27 +0200, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> pisał(a):

> A Wy dziwewczyny nie możecie sobie pogadać przez jeszcze chyba nieistniejący
> płot? :))

wolności słowa zabraniasz?
:)

pozdrówka
Iwona

6. Data: 2004-04-15 19:49:01

Od: Leszek <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Ja tam wolę lucernę. Łatwo kosi się a korzenie to i wichura nie wyrwie.
Rośnie dobrze przez kilka lat w tym samym miejscu a nie jak koniczyna.
Nasiona - chyba na hali targowej.
Leszek

7. Data: 2004-04-16 06:18:03

Od: Edytka Sapijaszko <e...@n...sapek.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> A Wy dziwewczyny nie możecie sobie pogadać przez jeszcze chyba nieistniejący
> płot? :))

eeee... za głośno trzeba krzyczeć
:-)

pozdrawiam,