Lysimachia atropurpurea

1. Data: 2004-04-23 14:47:40

Temat: Lysimachia atropurpurea
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś tę tojeść uprawia? Ladna jest ale u mnie na razie nie daje oznak
życia, jak z nią jest, moze późno rozpoczyna wegetację? Podobnie dzieje się
gaurami lindheimera :(

Pozdrawiam
Kaśka

2. Data: 2004-04-23 16:55:25

Temat: Re: Lysimachia atropurpurea
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś tę tojeść uprawia? Ladna jest ale u mnie na razie nie daje oznak
> życia, jak z nią jest, moze późno rozpoczyna wegetację?
(..)
U mnie jest to samo i boję się, że już tak zostanie :(.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2004-04-23 18:55:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Czy ktoś tę tojeść uprawia? Ladna jest ale u mnie na razie nie daje oznak
| życia, jak z nią jest, moze późno rozpoczyna wegetację? Podobnie dzieje

Tojeść wygląda na wypadniętą - właściwie zaczęła zasychać już po
przekwitnieniu, zeszłego lata:-(
Natomiast gaura jedna pięknie wypuszcza, druga mniej śmiało, bo potraktowana
była brutalnie i jest słabo ukorzeniona.
Świetna jest za to Lysimachia ciliata 'Rubrum' - te liście właśnie obecnie
wyglądają rewelacyjnie!

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-04-23 19:41:22

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Tojeść wygląda na wypadniętą - właściwie zaczęła zasychać już po
> przekwitnieniu, zeszłego lata:-(

Czyli, po poście Marii i Twoim można postawić na nią krzyżyk. Pozostaje mieć
nadzieję, ze jakieś potomstwo się tam, pojawi, choć to już też mało
prawdopodobne :((

> Natomiast gaura jedna pięknie wypuszcza, druga mniej śmiało, bo
potraktowana
> była brutalnie i jest słabo ukorzeniona.

Moje chyba jednak padły. Czy gaura sama się sieje, bo jedyną nadzieją, jak w
przypadku tojeści są siewki.

> Świetna jest za to Lysimachia ciliata 'Rubrum' - te liście właśnie obecnie
> wyglądają rewelacyjnie!

Ja mam jedną marniutką, malutką. W ubiegłym roku moja szeroko się rozrosła
więc odkopałam kilka odrostów i posadziłam w innym miejscu. Po tym zabiegu
padły te odrosty przesadzone jak i mateczna, nie wiem dlaczego. Pozostała
jedna sadzonka, którą rok wcześniej sobie ukorzeniłam na próbę, nie rozrasta
się na razie :(

Pozdrawiam
Kaśka

Adres hurtowni
Ulotka z Praktikera
Zdjecia z kwietnia
gdzie najtaniej nasiona na poplon we Wrocławiu?
Re: ogrody - 1 maj i photo project