Pytanie do użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków

1. Data: 2009-02-21 10:29:53

Temat: Pytanie do użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków
Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam. Pytanie jest następujące: po jakim czasie opróżnialiście po raz pierwszy
osadnik oczyszczalni?. Czy osad był gęsty?. Jakiej grubości byl osad?. U mnie
sprawa wygląda tak, że po trzech latach używania(dwie osoby na stałe i goście w
weekendy) w osadniku nie ma żadnego osadu. Włożyłem tam 3 metrową listwę i
swobodnie bez oporów doszła do dna. Co miesiąc wsypuję saszetkę Bio7 Entretien.

2. Data: 2009-02-22 21:59:58

Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybierałem po 5 latach(użytkowane przez średnio 3 osoby od kwietnia do końca
października). Szambiarka przyjechała zupełnie niepotrzebnie.
Jacek

Blat z kompozytow w Lodzi
Gdzie kupic baterie umywalkowa dwuotworowa?
Jak usunąć opiłki metalu z szyby ?
piwnica z zaworem wody
Naprawa waterpik'a