piwnica z zaworem wody

1. Data: 2009-02-19 23:05:59

Temat: piwnica z zaworem wody
Od: "marcin" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam piwnice ze skrzynią w ktorej zamkniety jest zawor wody wodociagowej.
Deweloper wysprzedaje piwnice na moim osiedlu, dotad byly wynajmowane. Czy
ktos z Was ma podobna piwnice? Czy fakt umieszczenia zaworu mial wplyw na
cene? To zajmuje ok. 3/4 objetosci piwnicy, utrudnia umieszczenie polek czy
szafy. Liczenie wartosci piwnicy tylko powierzchnia podlogi w tym przypadku
wydaje mi sie naduzyciem (skrzynia to prostopadloscian przylegajacy do sufitu).

Z gory dzieki za odzew,
pozdrawiam,
marcin

2. Data: 2009-02-19 23:14:11

Temat: Re: piwnica z zaworem wody
Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przecież do zaworu musi być dostęp stały
Tam nie powinno być żadnej piwnicy...

3. Data: 2009-02-19 23:33:24

Od: "marcin" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> przecież do zaworu musi być dostęp stały
> Tam nie powinno być żadnej piwnicy...

Hm, szczerze to na 100% nie wiem ze to zawor. Jest to betonowa konstrukcja,
zamykana na metalowe drzwiczki. Wchodzi tam rura kanalizacyjna. Ale z tego co
mi mowili to zawor, mam w kazdym razie w zwiazku z tym udostepniac klucze
administracji.

pozdrawiam,
marcin

4. Data: 2009-02-20 07:15:00

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pwk pisze:
> przecież do zaworu musi być dostęp stały
> Tam nie powinno być żadnej piwnicy...

Nie wiem co mówią przepisy, ale moi rodzice od 30 lat mają piwnicę z
zaworami.

Pozdrawiam
Krzychu

5. Data: 2009-02-20 07:18:49

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin pisze:
> [...]
> wydaje mi sie naduzyciem (skrzynia to prostopadloscian przylegajacy do sufitu).

W opisanej sytuacji, wypadałoby negocjować cenę. Ale czy się uda - nie wiem.

Co do uciążliwości - moi rodzice mają taką piwnicę od 30 lat. Raz na
jakiś czas (liczony w pojedynczych latach) ktoś z administracji chce się
tam dostać w ramach kontroli/modernizacji. Kilka razy zdarzyły się
awarie/remonty w mieszkaniach, wymagające odcięcia wody w budynku.
Krótko mówiąc - kontakt do rodziców jest w SM i jak coś potrzeba to
dzwonią i się umawiają na wizytę. W krytycznym przypadku 2x ściągali
chyba rodziców z pracy. IMO - mało uciążliwe, gdyż w opisywanym okresie
wszystkie przypadki można było policzyć na palcach (i to raczej bez
użycia nóg).

Pozdrawiam
Krzychu

Naprawa waterpik'a