Parawan (stylowy, drewniany, rzezbiony)

1. Data: 2009-02-19 14:55:42

Temat: Parawan (stylowy, drewniany, rzezbiony)
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, ktora grupa jest najodpowiedniejsza na tego typu pytanie,
ale byc moze tutaj otrzymam jakies informacje badz wskazowki.
Gdzie w Warszawie (lub gdziekolwiek) mozna kupic stylowy parawan?
Chodzi o parawan bogato rzezbiony, drewniany (ew. metalowy kuty).
Najlepiej na stylowych nozkach. Wszystkie sklepy (w tym internetowe rowniez)
zalane sa artykulami glownie z Indii oraz Chin, i w zwiazku z tym wszystko
jest
na jedno kopyto - orientalne, kolonialne. Chodzi mi o parawan, ktory stylem
bedzie przynajmniej zblizony do mebli barokowych, rokoko, chippendale.

Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

Pozdrawiam :)
F.

2. Data: 2009-02-19 15:33:02

Temat: Re: Parawan (stylowy, drewniany, rzezbiony)
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 15:55, "Fragile" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> bedzie przynajmniej zblizony do mebli barokowych, rokoko, chippendale.

Wszelkie starocie rynek dawno wchłonął. Możesz sobie zamówić swój
projekt w jakiejś firmie, lub kupić materiały i wykonać własnoręcznie
ku własnej chwale i pognębieniu psiapsiółek

Płyta gazowa - siemens czy teka
Czym (jak) domyć szyby w meblach
Płyta gazowa
pralka - odklaczanie prania?