rainbow

1. Data: 2009-02-17 21:25:59

Temat: rainbow
Od: Cleo <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie posiadam garnków philipiak ale mam jedno wspomnienie związane z
rainbowem. Mieszkając za granicą byłam świadkiem jak przyszedł
akwizytor z odkurzaczem i w ramach prezentacji odkurzył łóżka, na
których spała moja rodzina. Martwy naskórek, kurz i inne tego pokroju
rzeczy wypełniły cały zbiornik...Potem po powrocie do Polski mieliśmy
Wodnika - niby taki odpowiednik ale on już tak nie działał. Niestety
nie znam nikogo kto ma rainbowa ale chętnie bym pożyczyła, żeby
zobaczyć czy to rzeczywiście takie czary. Ale luksusowe produkty
sprzedawane drogą sprzedarzy bezpośredniej często prócz ceny nie mają
wad...

2. Data: 2009-02-18 06:38:38

Temat: Re: rainbow
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 22:25, Cleo <k...@g...com> wrote:
> [...]
> zobaczyć czy to rzeczywiście takie czary. Ale luksusowe produkty
> sprzedawane drogą sprzedarzy bezpośredniej często prócz ceny nie mają

Nie musi być to Rainbow, może być Hyla - tez prawdziwe wodne
urządzenie do oczyszczania powietrza, aromaterapii, oczyszczania
pomieszczeń i prania dywanów, tapicerki domowej i samochodowej oraz
usuwania pasozytów żyjacych np. w pościeli i dywanach a których
odchody i resztki uczulają dzieci.

3. Data: 2009-02-18 06:44:15

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.shop.kirby.waw.pl/?page=firma

4. Data: 2009-02-18 08:26:41

Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie posiadam garnków philipiak ale mam jedno wspomnienie związane z
>rainbowem. Mieszkając za granicą byłam świadkiem jak przyszedł
>akwizytor z odkurzaczem i w ramach prezentacji odkurzył łóżka, na

w Polsce też możesz sobie zamówić takiego akwizytora na prezentację. nazywa
się to Roboclean i twierdzą że są następca Rainbowa
w każdym regionie mają swoje biuro regionalne, teraz nawet widze że
akwizytorzy dostali firmowe samochody więc firma się rozwija.
pzdr
GL

5. Data: 2009-02-18 09:28:25

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cleo" <k...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

jako mniej wiecej 15 letni uzytkownik takiego odkurzacza moge tylko napisac
jedno, jesli to ma byc jedyny odkurzacz w domu, bo cie po jakims czasie
szlag bedzie trafial ze musisz go uzywac, niestety jak dla mnie, rainbow jak
ktos ma do wywalenia 5-6 tysi na odkurzacz jest ok, ale tylko w zestawie z
jakims klasycznym odkurzaczem, ktorym mozna na szybko ogarnac mieszkanie,
albo sprzatnac to co akurat dzieciak w kuchni narozwalal, przygotowanie go
do pracy, a potem oczyszczenie po pracy czesto trwa dlużej niż samo
sprzątanie

reasumujac, fajna zabaka na "duze" sprzatanie, ale do codziennego uzytku jak
dla mnie sie nie nadaje

6. Data: 2009-02-18 11:59:15

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 10:28, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
> sprzątanie
>
> reasumujac, fajna zabaka na "duze" sprzatanie, ale do codziennego uzytku jak

Polecam Hylę - wystarczy wylać wodę z brudami do muszli i spłukać go,
podobnie turbinkę pod prysznic - a czyścić turbinkę raz w miesiącu,
albo gdy zaczyna głośniej pracować.
Na dodatek ma sprawny zestaw piorący. A także zestawy zapachowe, oraz
doskonały płyn do prania dywanów na mokro. Jeżeli chcesz na sucho, to
kup Carpet Shampoo (Szampon do dywanów) i aplikator - mała szczotka do
tapicerki i duża do dywanów. Oba aplikatory czyszczą pianką, która
wysycha i wystarczy wtedy odkurzyć dobrym odkurzaczem - gdyż pianka z
brudem zamienia się w pył...

7. Data: 2009-02-18 12:02:15

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> Polecam Hylę ...

czyli wszystko jak w rainbow, czyli nadal bez drugiego odkurzacza to .....
ale to moje prywatne zdanie

8. Data: 2009-02-18 12:09:04

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> Polecam Hylę ...

czyli wszystko jak w rainbow, nawet cena niewiele nizsza, czyli nadal bez
drugiego odkurzacza to .....
ale to moje prywatne zdanie

9. Data: 2009-02-18 13:14:09

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 13:09, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
r41g2000yqm.googlegroups.com...

> czyli wszystko jak w rainbow, nawet cena niewiele nizsza, czyli nadal bez

To masz niewyrobione zdanie - Hyla jest bardzo dobrą maszyną
(podobnie Rainbow), trzeba tylko nauczyć się z niej korzystać:
- Odkurza na sucho - jedynym filtrem jest woda tylko 4 litry więc nie
jest ciężka - ma podwozie do jakzd, ale można podnieść ją samą wyżej
np. do odkurzania półek, wierzchów szaf czy schodów.
- Odkurza na mokro - wystarczy skorzystać z ssawki do zbierania wody
i zbiornika do prania z czystą wodą - wtedy spłukuje mokre miejsca
natychmiast przy zbieraniu brudnej wody z podłogi / posadzki w ssawce
ma albo szczotkę albo gąbkę - zależnie co jest myte / odkurzane na
mokro.
- Pranie chodników, dywanów, czy tapicerki - na tapczanach kanapach -
fotelach domowych czy samochodowych.
- Aromaterapia lub odświeżanie powietrza, nawilżanie zbyt suchego -
wystaczy tylko nalać wody do czystego zbiornika dodać do niej aromatów
i załączyć na jakiś czas w pomieszczeniu - efekt gwarantowany.
- Zabijanie roztoczy - duży worek foliowy (dostałem razem z Hylą) -
wystarczy włożyć pościel i odciągnąć powietrze, większość utonie w
wodzie, reszta będąca głębiej zginie, pancerzyk hitynowy chroni ale
nie przed podciśnieniem.
- Wietrzenie pościeli - gdy pogoda lub miejsce nie pozwala na
wywieszenie przepoconej (niekoniecznie) pościeli dwu - trzykrotne
odessać pościel następnie roztrzepując pierze w poduszkach dla
poniwnego nabrania świeżego powietrza powoduje nie tylko wywietrzenie,
ale i wysuszenie potu i wilgoci z pościeli czy materaców.
- Przetykanie syfonów zlewozmywaków, umywalek czy wanien.
Przykładając rurę odkurzacza do sitka w zlewozmywaku i zatykając drugi
odpływ lub / i otwór przelewowy korkiem, a nawet mokrą szmatą możemy
spowodować wyssanie zawartości przez odkurzacz. Może to ograniczyć
wizyty (i koszty) hydraulika.
Inne zastosowania można sobie samemu wymyślić...

10. Data: 2009-02-18 13:40:13

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> To masz niewyrobione zdanie ...

nie no pewnie, 15 czy wiecej lat uzytkowania rainbow to nie jest wyrobione
zdanie :)

przeczytaj prosze ze zrozumieniem to co napisalem na poczatku, ja nie
twierdze ze to kiepski sprzet, czy ze ma mala ilosc zastosowan, wrecz sie z
tym zgadzam, ale o co innego zupelnie mi chodzi

Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
ilość CO w spalinach - junkers
SOFA
Zarówki halogenowe w duzej bance.
Czym zasilić LEDy 12V??