Czym zasilić LEDy 12V??

1. Data: 2009-02-16 20:54:00

Temat: Czym zasilić LEDy 12V??
Od: Puszka <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W łazience bede miał 6 opraw halogenowych w których będą LEDy zamiast
typowych żarówek halogenowych. Instalacje już mam zrobioną lecz brak
mi jeszcze zasilania. Każda z LEDów ma 3W czyli w sumie 18 W.
Co wybrać do zasilanie tego układu:

transformator elektroniczny
transformator toroidalny
zasilacz dedykowany do systemów LED (takie coś znalazłem na allegro)

Takiego "zasilacza" powinna być równa sumie mocy Ledów czy może być
wieksza??

Pozdrawiam

Puszka

2. Data: 2009-02-16 23:12:53

Temat: Re: Czym zasilić LEDy 12V??
Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puszka" <p...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
[...]

elektroniczny, moc wieksza niz suma
w twoim przypadku dal bym 35W bo to chyba najmniejszy
--
Andrzej
www.hana.com.pl

Puszka

3. Data: 2009-02-17 07:36:12

Od: "++" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Puszka wrote:
> [...]
> zasilacz dedykowany do systemów LED (takie coś znalazłem na allegro)
>

> Takiego "zasilacza" powinna być równa sumie mocy Ledów czy może być

LED nie ma sprecyzowanego napiecia zasilania na 12V.
Może pracować i na 230V - ważny jest tylko ogranicznik prądowy (rezystor)
aby nie przekroczyć dopuszczalnego prądu diody.
--
++

Okap Franke.... a mozę inny?
zużycie gazu - piec dwufunkcyjny
Maszynka do Strzyzenia
Wyciszanie mieszkania. Maty ? Kasetony ?
Zimna łazienka (otwory wentylacyjne)