Pytanie o Implanty

1. Data: 2006-09-03 04:31:28

Temat: Pytanie o Implanty
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich jestem nowy na tej grupie więc pozdrawiam serdecznie
i przechodzę do interesującego mnie tematu. Szukam gabinetu
stomatologicznego w Trójmieście, który profesjonalnie wstawi
Implanty cena też odgrywa tu rolę, lecz czasem lepiej dopłacić i
mieć piękny uśmiech niż oszczędzać i mieć kłopoty. Jaka jest
cena plus minus implantu, czy częste są przypadki odrzucenia ciał
obcych przez organizm? I jeszcze jedno pytanie, miałem leczonego kła
kanałowo, czy ząb powinien zostać wypełniony ćwiekami, pytam gdyż
zabieram się za uzębienie i chciałbym wszystko co jest nie tak
zrobione powymieniać, czy istnieje możliwość narkozy ogólnej i
zrobienia wszystkich zębów, które są do zrobienia w ciągu 1
zabiegu (nie mówię o wstawianiu implantów).

Pozdrawiam serdecznie

Jacek z Gdańska

2. Data: 2006-09-03 06:19:52

Temat: Re: Pytanie o Implanty
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest
> cena plus minus implantu,

Zależy od systemu (firmy) i od gabinetu, ale za 4-5 tys. można liczyć na
porządny implant + koronę.

> czy częste są przypadki odrzucenia ciał obcych przez organizm?

Bardzo rzadkie. Powodzenie (przy dobrze ocenionych warunkach zdrowotnych
pacjenta, przy dobrej kości itp.) sięga niemalże 100% - przeciętnie 95-98%.
Czlowiek, któremu prof. Branemark (uznawany za twórcę współczesnej
implantologii) wszczepił tytanowe implanty jako pierwszemu w 1965 roku, pokazał
się na jubileuszowym kongresie implantologicznym w 2005 (ze wszystkimi
implantami).

> I jeszcze jedno pytanie, miałem leczonego kła
> kanałowo, czy ząb powinien zostać wypełniony ćwiekami, pytam gdyż
> zabieram się za uzębienie i chciałbym wszystko co jest nie tak
> zrobione powymieniać,

Rozumiem, że ząb był leczony dawno temu - jeżeli tak, to wypadałoby go
skontrolowac i w razie konieczności przeprowadzić ponowne leczenie.

> czy istnieje możliwość narkozy ogólnej i
> zrobienia wszystkich zębów, które są do zrobienia w ciągu 1
> zabiegu (nie mówię o wstawianiu implantów).

Istnieje, ale po co?

Pozdrawiam.
Radek ;-)

3. Data: 2006-09-03 08:35:15

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
Witam Wszystkich jestem nowy na tej grupie więc pozdrawiam serdecznie
i przechodzę do interesującego mnie tematu. Szukam gabinetu
stomatologicznego
Tu jest forum z opiniami,opisami i poradami zajrzyj
http://www.dentonet.pl/

4. Data: 2006-09-03 13:46:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...
> I jeszcze jedno pytanie, miałem leczonego kła
>kanałowo, czy ząb powinien zostać wypełniony ćwiekami,

na pewno powinien zostac odbudowany tak, zeby
leczenie kanalowe bylo szczelnie zamkniete a zab odbudowany
tak, zeby sie nie zlamal. nieraz widze moich rodakow
z polamanymi zebami po leczeniu kanalowym w Polsce.
pomijam juz jakosc leczenia kanalowego bo to roznie bywa, ale
jeszcze niegdy nie spotkalam sie, zeby zab taki mial zalozona
korone. zwykle jest to wypelnienie typu "nalesnik" gdzie pol zeba
odbudowane jest zwyklym wypelnieniem, z brakiem anatomii zeba,
i brakiem funkcjonalnosci. szkoda ludzi.

iwon(k)a

czy zatruty zab moze bolec?
nasiona w kale?
prostamol uno