Pytanie o dobry szampon Przeciwłupiezowy.

1. Data: 2001-10-02 10:46:17

Temat: Pytanie o dobry szampon Przeciwłupiezowy.
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie moze skuteczny szampon przeciwłupieżowy.Troszeczkę tanszy od
Nizoralu.
Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2001-10-02 16:18:44

Temat: Re: Pytanie o dobry szampon Przeciwłupiezowy.
Od: Paweł Muszyński <p...@b...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> Znacie moze skuteczny szampon przeciwłupieżowy.Troszeczkę tanszy od
> Nizoralu.
> Pozdrawiam
> Marcin
Ja uzywam Polytar Liquid

--
Paweł Muszyński
mailto:p...@b...int.pl

3. Data: 2001-10-02 18:08:07

Od: m...@p...pl (gregor) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 02 Oct 2001 18:18:44 +0200, Pawe? Muszy?ski

>Ja uzywam Polytar Liquid
>
>--
>Pawe? Muszy?ski
>mailto:p...@b...int.pl

A probowales Nizoralu?
Ja umylem glowe raptem 3 razy nizoralem i od tampej pory nie mialem
wogole lupiezu. Jest naprawde dobry.

4. Data: 2001-10-03 04:25:49

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> Znacie moze skuteczny szampon przeciwłupieżowy.Troszeczkę tanszy od
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Nizoralu.

Jezeli ma spelniac podkreslone warunki, to chyba jestes skazany
na Nizoral. Wiem, drogi ale skuteczny... po kilku razach spokoj.
Pozniej w ramach prewencji raz w roku mozna zaszalec.

--
Andrzej Stypula
a...@a...krakow.pl

5. Data: 2001-10-03 08:03:35

Od: "Friedrich" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Salesun Blue może???

6. Data: 2001-10-03 20:11:08

Od: "Bruner" <B...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno temu mialem klopoty z lupiezem (tak jak w reklamach telewizyjnych
:-))))
Pomogl szampon o nazwie Selsun. Inne wtedy dostepne nie pomagaly (zwlaszcza
Head &Sholders). Od tamtrej pory (5 lat) mam spokoj.

Pozdr.
Bruner

7. Data: 2001-10-04 05:45:56

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Znacie moze skuteczny szampon przeciwłupieżowy.Troszeczkę tanszy od
> Nizoralu.

T/Gel firmy Neutrogena, zdaje się droższy od Nitrozalu. Kosztuje około 30
zł ( 125 ml), do dostania w aptekach. Jest bardzo wydajny.

Pozdrawiam
Leszek

BIELACTWO
Czy to normalne?