Pytanie o pralkę

1. Data: 2003-02-21 12:56:49

Temat: Pytanie o pralkę
Od: "K-rol" <p...@o...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Muszę kupić pralkę, pralka ma być mała (33 cm głębokości) i nie mogę wydać
na nią więcej niż 1500 złociszy.

Warto kupować Ardo A833 lub A1033 czy może dołożyć nieco i zainwestować w
Candy HOLIDAY 800 (ew. wersję z elektronicznym programatorem).

Może ktoś rozwiązał już podobny problem?

Pozdrawiam

Karol

1. Data: 2003-02-21 13:43:47

Temat: Re: Pytanie o pralkę
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

K-rol wrote:

> Warto kupować Ardo A833 lub A1033 czy może dołożyć nieco i
> zainwestować w Candy HOLIDAY 800 (ew. wersję z elektronicznym
> programatorem).

Od Ardo proponowalbym sie trzymac z daleka. Candy a zwlaszcza Candy z
elektronicznym programatorem bedzie chyba tu lepszym wyborem.

J.

1. Data: 2003-02-21 21:29:51

Od: "asia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warto kupować Ardo A833 lub A1033 czy może dołożyć nieco i zainwestować w
> Candy HOLIDAY 800 (ew. wersję z elektronicznym programatorem).

Ostatnio stałąm również przed problemem kupna pralki i pan w sklepie
zdecydowanie odradził mi Ardo. Podobno duża zawodność, wiele reklamacji i
drogie części.
Ja zdecydowałam się na Whirlpool'a - sprawdzonego przez kilku moich
znajomych. I jestem zadowolona :-) Zapłaciłam 1449 złociszy za modle 5088.
Poszperaj na www.whirlpool.pl
O Candy nic nie mogę powiedzieć.

Pozdrawiam,
Asia

1. Data: 2003-02-22 09:36:03

Od: "K-rol" <p...@o...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K-rol" <p...@o...pl.usunto> napisał ...

> Candy HOLIDAY 800 (ew. wersję z elektronicznym programatorem).

Znalazłem w akceptowalnej cenie Whirlpool'a AWG 852 i AWG 853.
Może ktoś ma doświadczenia z pralkami tej firmy??
(Ja z lodówki jestem zadowolony)

Pozdrawiam

Karol

1. Data: 2003-02-22 10:35:04

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś ma doświadczenia z pralkami tej firmy??

PROSZĘ ! Przeczytaj grupę chociażby z ostatnich 24 godzin... bo o
zajrzenie do archiwum (www.google.com.pl) to aż nie śmiem Cię prosić.

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-24 19:01:57

Temat: Re: Pytanie o pralk
Od: "Ghost" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

za niecale 1600 mozna dostac boscha
mam od 2 lat i jestem baardzo zadowolony polecam wzszystkim !!!!
model to Maax 4 model ladowany od frontu waska szerokosc

1. Data: 2003-02-24 20:30:20

Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K-rol" <p...@o...pl.usunto> napisał w wiadomości
> [...]
A1033 czy może dołożyć nieco i zainwestować w
> Candy HOLIDAY 800 (ew. wersję z elektronicznym programatorem).

Ja mam od czerwca dopiero Ardo 1033 i jeszcze chodzi ;-) Zdecydowałam sie na
nią, mimo ze w takiej samej pralce w rodzinie nawaliła tuz przed koncem
gwarancji uszczelka, i wszystko poszło na łozysko.
Wybrałam ja głównie ze względu na mała głebokość. W promocji zapłaciłam 1399
zł. Z tego co pamietam, o takiej głebokosci pralek nie ma dużo, a ta jest
najtańsza (zapomniałam, jak sie nazywa ten internetowy serwis, obecnie
czesciowo płatny, gdzie jest wyszukiwarka sprzętu AGD i wpisuje sie
interesujace nas parametry, swietna rzecz!)
Pralka Ardo oczywiscie nie jest idealna - nie widze na przykład specjalnych
róznic miedzy stara wirówka 800 a obecną 1000, no i na wysokich obrotach
piszczy ;-)
Pozdrawiam
Ania

ktora lodowke wybrac