Pytanie o pralkę

1. Data: 2003-02-21 13:35:08

Temat: Pytanie o pralkę
Od: "K-rol" <p...@o...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Muszę kupić pralkę, pralka ma być mała (33 cm głębokości) i nie mogę wydać
na nią _NIE_więcej niż 1500 złociszy.

Warto kupować Ardo A833 lub A1033 czy może dołożyć nieco i zainwestować w
Candy HOLIDAY 800 (ew. wersję z elektronicznym programatorem).

Może ktoś rozwiązał już podobny problem?

Pozdrawiam

Karol

1. Data: 2003-02-21 15:43:16

Temat: Re: Pytanie o pralkę
Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Warto kupować Ardo A833 lub A1033 czy może dołożyć nieco i zainwestować w
> Candy HOLIDAY 800 (ew. wersję z elektronicznym programatorem).

dzień dobry.... mam sąsiada mechanika od pralek. On nie radzi kupować Candy,
ponieważ są bardzo drogie części, obudowy szybko korodują. Moją Candy
pożarła rdza po 5 latach użytkowania. Żałuję, że nie prozmawiałam a sąsiadem
wcześniej.
-mirka

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-02-21 19:14:37

Temat: Re: Pytanie o pralk
Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lipinska Miroslawa <m...@p...info> napisał(a):

> [...]
części,
> obudowy szybko korodują. Moją Candy pożarła rdza po 5
> latach użytkowania. Żałuję, że nie prozmawiałam a

A ja mam Candy, ktora kupila w 1976 r. moja mama.
Pierwsza dostawa tych pralek do Polski - na specjalne
zapisy. Pralka pracuje czesto, do dzis nic sie w niej
nie zepsulo, ani nie skorodowalo. Mechanicy z
wyznaczonego serwisu, ktorzy uruchomiali pralke (to byl
wymog gwarancji, jako, ze miala zalozone liczne blokady
wewnetrzne na czas transportu) powiedzieli, ze wraz z
ta dostawa przyslano im tyle czesci zamiennych, ze
chyba na 50 lat wystarczy. Po -nastu latach, przy
okazji rozmowy o innej pralce, mechanik tego samego
serwisu zeznal, ze czesci do Candy caly czas zalegaja w
ich magazynach.. zgloszenia uszkodzen byly bardzo
nieliczne.
Ktos tu niedawno napisal, ze dawne wyroby byly bardziej
wytrzymale. Zgadzam sie z ta opinia.

Iris

Pytanie o pralkę
ktora lodowke wybrac