Pytanie o sklep z włóczką

1. Data: 2005-10-08 13:03:13

Temat: Pytanie o sklep z włóczką
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś moze zamawiał z tego sklepu?

http://www.vsv.cz/pl/obchod-produkce.htm

podoba mi się sporo włóczek,ale nie wiem czy one są takie ładne tylko na
zdjęciu i czy na żywo są chociaż troche podobne kolory.A może włóczki tego
producenta ktoś spotkał w innym sklepie internetowym.
I jako inspiracje z włóczek dostępnycz w tym sklepie.

http://www.vsv.cz/pl/obchod-inspirace.htm

Agas

2. Data: 2005-10-09 11:58:24

Temat: Re: Pytanie o sklep z włóczką
Od: "Barbara " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agas <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> producenta ktoś spotkał w innym sklepie internetowym.
> I jako inspiracje z włóczek dostępnycz w tym sklepie.

co prawda z tego sklepu nie zamawiałam, ale kupilam sobie kiedys bedac w
Czechach wloczke tej firmy
http://www.vsv.cz/pl/stranky-klubka/kavkaz.htm
o tą:) 300 g starczylo mi akurat na bardzo zimową kamizelkę, na druty nr 7
(takie dostalam najgrubsze ale przydalyby sie jeszcze wieksze)
jestem bardzo zadowolona, swietnie sie nosi, bardzo mieciutka.
kolory wydają mi sie zblizone.
Moze ktos ma wieksze doswiadczenia z ta firma. Ja polecam, ale na postawie
paru motkow nie moge przesadzac sprawy:)
Pozdrawiam.
Basia

3. Data: 2005-10-09 16:57:38

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Właśnie robię szal/etolę na szydełku z włóczki tej firmy SALLY (akryl/bawełna):
http://www.vsv.cz/pl/stranky-klubka/sally.htm
i jest bardzo miła i wydajna, kolory odpowiadają w rzeczywistości tym na zdjęciu.
Co prawda ja płaciłam w pasmanterii w Szczecinie 5zł za 50g co jest taniej niż w
tym sklepie.

4. Data: 2005-10-11 08:56:24

Temat: Re: Pytanie o sklep z w
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agas wrote:

> [...]
> producenta ktoś spotkał w innym sklepie internetowym.
> I jako inspiracje z włóczek dostępnycz w tym sklepie.

Ja posiadam Nicky plus. Jest bardzo milutka dotyku i dosc cienka. Kolor
(8583) mniej wiecej odp. temu, co wyswietla mi sie na monitorze :)W realu
kolor jest bardziej zywy, ale minimalnie.
Kupilam ja w Swiecie Wloczki, wiec moglabys sobie zamowic u nich probki i
zobaczyc co to :) W robocie (na maszynie dziewiarskiej) prezentuje sie
rewelacyjnie. Chyba dokupie ja w tym sklepie, wiec dziekuje za link.
Anngo, czyli mama Blazeja :)

[szydełko] świąteczne
Szydelko - abazury
[szydełko] ciuszki dla maluszka?