[szydełko] angielski

1. Data: 2005-10-08 14:30:55

Temat: [szydełko] angielski
Od: brzydula13 <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

W opisie zakładki spotkałam się z takim fragmentem:
"dc dec over first 2 dc, dc dec over next 2 dc"
jak mam to rozumieć? Proszę o łopatologiczną odpowiedź ;)

Brzydula

2. Data: 2005-10-08 14:38:11

Temat: Re: [szydełko] angielski
Od: Anna MCM <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

brzydula13 wrote:
> Witam serdecznie!
>
> W opisie zakładki spotkałam się z takim fragmentem:
> "dc dec over first 2 dc, dc dec over next 2 dc"
> jak mam to rozumieć? Proszę o łopatologiczną odpowiedź ;)

Hi!

I undestand in this way: double crochet decrease over first 2 double
crochets, double crochet decrease over next 2 double crochets

in a visual way:

2 row: /\/\
1 row IIII

or in other words:

you work two dc together, then you work the following two dc together again.

HTH,

Anna Maria

3. Data: 2005-10-08 14:46:58

Od: brzydula13 <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna MCM napisał(a):

> [...]
> 1 row IIII
>
> or in other words:
>
> you work two dc together, then you work the following two dc together

Thanks!!! :)

Brzydula

Pytanie o sklep z włóczką
[szydełko] świąteczne