jak obsłużyć program

1. Data: 2005-10-08 16:42:15

Temat: jak obsłużyć program
Od: "anna jedrasik" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie należę do waszego forum ale lubię was czasami podglądać. przyznam
że jestem zapaloną robótkowiczka i z tego tytułu mam pytanie. w jednym z
waszych postów przeczytałam o programie internet spider download. Już go mam
jednakże przy ściąganiu stron ściąga mi jedną zazwyczaj pierwszą stronę
gazetki i kopę niepotrzebnych zdjęć. czy ktoś mi wytłumaczy co źle robię. Na
pewno jest to wina mojej słabej znajomości języka angielskiego..

2. Data: 2005-10-08 17:05:25

Temat: Re: jak obsłużyć program
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety nie należę do waszego forum

już należysz. Witaj:)

Co do programu nic niepowiem bo go nieużywam:)

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-10-08 18:08:40

Od: "anna jedrasik" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa <i...@o...pl> napisał(a):

> już należysz. Witaj:)
>
> Co do programu nic niepowiem bo go nieużywam:)
>
> Pozdrawiam Iwa
>
> Dzięki za przyjecie mnie do grona.Niestety nie często mam czas. Ale chętnie
podzielę się swoimi wiadomościami z zakresu robótkowania jeśli tylko będę
mogła a więc witajcie.

4. Data: 2005-10-08 18:56:49

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna jedrasik"
> [...]
> Na
> pewno jest to wina mojej słabej znajomości języka angielskiego..

***********
W ustawieniach musisz zaznaczyc zeby program sciagal tylko "na glebokosc"
jednej strony.
Poza tym ogranicz rodzaj plikow do jpg lub jpeg, a ich wielkosc do min.29
kb, zeby nie sciagal miniaturek.
Sprobuj i napisz na priva jak Ci poszlo.
Niestety, u mnie juz ten program nie dziala, wiec wszystkeigo nie pamietam,
ale co bede mogla to podpowiem.

Ania K :-)

****
http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos

http://www.anavilma.prv.pl/

5. Data: 2005-10-08 19:07:08

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W ustawieniach musisz zaznaczyc zeby program sciagal tylko "na glebokosc"
>jednej strony.
>Poza tym ogranicz rodzaj plikow do jpg lub jpeg, a ich wielkosc do min.29

Jesli chodzi o sciaganie z photo.163, to dobrze by było uwzględnić i
dopuscic do sciągania również pliki gif. bo pojawiają się one dość
często.
Moolinea

[szydełko] angielski
Pytanie o sklep z włóczką