Pytanka do fachowców ...

1. Data: 2004-04-30 09:24:46

Temat: Re: Pytanka do fachowców ...
Od: "/// Kaszpir ///" <U...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz moze zapis w umowie o terminie usuniecia usterek zgloszonych przy
> odbiorze mieszkania i sankcje zwiazane z niewywiazaniem sie
sp-ni/developera
> z umowy ?

Nie ma :(

> Moze tym jakos niesolidnych skurczybykow postraszyc?
> 8 miesiecy - to troche duzo czasu na uporanie sie z usterkami.

Ciężka sprawa :(
Ja kupilem mieszkanie od spółdzielni mieszkaniowej więc dla mnie "stroną"
jest spółdzielnia i to ona "ściga" wykonawcę. Tyle że jakoś spółdzielnia
poza obietnicami i słowami malo stara się wyegzekwować od wykonawcy
usuniecie problemów ...
Szczerze mówiać wygląda to tak jakby spółdzilania dbała o interes ....
wykonawcy a nie spółdzielcy ...

/// Kaszpir ///

1. Data: 2004-04-30 09:35:49

Od: "/// Kaszpir ///" <U...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze tym jakos niesolidnych skurczybykow postraszyc?
> 8 miesiecy - to troche duzo czasu na uporanie sie z usterkami.

Mi już ręce opadają. napisałem kilka pism do spółdzileni w sprawie usterek ,
wykonałem chyba kilkadzisiąt telefonów do wykonawcy i kilka do inspektora.
Obiecywano mi że wszytko usuną i itd , nawet inspektor obiecał mi że do
końca kwietnia sprawa grzejników będzie załatwiona i ... zero odzewu i nic
:(
Poprostu nie zarówno wykonawca jak i inspektor są dla mnie osobami bardzo
niepoważnymi i niesolidnymi , których słowa nic nie znaczą i nie mają żadnej
wartości ...

Nie wiem co dalej robić. Przy gwarancyjnym odbiorze mieszkania znów spisano
protokół i inspektor (drugi , ten inny "inspektor" obiecywał załatwienie
sprawy ogrzewania do końca kwietnia) powiedział że spółdzialnia znów wyśle
pisamo do wykonawcy i każe mu usunąc problemy (tyle że kilka mc temu zrobili
to samo i nic się nie wydarzyło) i że dadzą mu termin .... do końca czerwca

Dla mnie jest to działanie na czas aby gwarancja na mieszkania się skończyła
(a na dniach się kończy) a potem wykonawca będzie miał wszystkich gdzieś ...

Jedynie mnie co dziwi to pobłażliwośc spółdzileni mieszkaniowej , czyżby
prezes był skorumpowany przez wykonawcę ? Zapewne tak jest bo z tego co
słyszałem spółdzialnia ma kaucję która własnie w przypadku "niechęci"
wykonawcy do usunięcia problemów miała być spozykowana do usunięcia tych
problemów ...

/// Kaszpir ///

1. Data: 2004-04-30 12:46:23

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

może byś tak poszedł z tym do sądu? Sprawę masz wygraną. Zażądaj usunięcia
usterek a jeśli się załapiesz na sezon grzewczy bez wahania grzej prądem i
przedstaw potem rachunki. Może samo wspomnienie o sądzie ich otrzeźwi?

Robert

1. Data: 2004-04-30 13:13:13

Od: "/// Kaszpir ///" <U...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz po sądach nie chce chodzic. Ja tam mieszkam i będe mieszakc a to
malutka spółdzilenia i mógłbym mieć problemy. Powolutku (baaardzo powoli)
usuwaja mi problemy (np. jeden grzejnik na 60x80cm mi wymieniono) i okna
wyregulowano. Zostały jednak te najpowazniejsze i zarazem najdroższe do
wykonania sprawy ...
Jestem raczej na przegranej pozycji i zapewne jedyne co mi zostaje to
"spokojnie" czekać :(

/// Kaszpir ///
Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> usterek a jeśli się załapiesz na sezon grzewczy bez wahania grzej prądem i
> przedstaw potem rachunki. Może samo wspomnienie o sądzie ich otrzeźwi?

ANŁUK - Osiedle Legionow w Ząbkach/k.Warszawy?
Ale zabawa!!!
schody drewniane
sprzedaz mieszkania
podkladka chroniaca podloge