Q: Jak wyciszyc lodowke ?

1. Data: 2002-09-12 09:23:40

Temat: Q: Jak wyciszyc lodowke ?
Od: m...@f...onet.pl (Marek D.) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam dwukomorowa lodowke Polar. Agregaty pracuja cicho, i co do nich
nie mam zastrzezen. Ale po skonczonej pracy agregatu lodowka wydaje z
siebie glosne odglosy, jakgdyby bulgotania. Podobno cos tam sie
rozpreza. Fachowiec ktory byl stwierdzil, ze to jest zgodne z norma
itd. i nic nie zrobil. Czy ktos ma jakies konstruktywne propozycje ?

Pozdrawiam

Marek D.

1. Data: 2002-09-12 10:02:11

Temat: Re: Q: Jak wyciszyc lodowke ?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 09:23:40 GMT I had a dream that Marek D. <m...@f...onet.pl>
wrote:
> [...]
>rozpreza. Fachowiec ktory byl stwierdzil, ze to jest zgodne z norma
>itd. i nic nie zrobil. Czy ktos ma jakies konstruktywne propozycje ?

Mam dokładnie to samo. Szybko się do tego przyzwyczaiłem, mimo iż
na razie śpię w pomieszczeniu z lodówką.
IMHO nie da się z tym nic zrobić...

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-09-12 13:33:00

Od: m...@f...onet.pl (Marek D.) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 10:02:11 +0000 (UTC),
G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) wrote:

>Mam dokładnie to samo. Szybko się do tego przyzwyczaiłem, mimo iż
>na razie śpię w pomieszczeniu z lodówką.
>IMHO nie da się z tym nic zrobić...

Szkoda :-( Ja sie juz przyzwyczajam trzy lata i nie moge !

Marek D.

1. Data: 2002-09-12 17:55:17

Temat: Re: Jak wyciszyc lodowke ?
Od: "Pablo" <p...@a...btk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek D." <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozpreza. Fachowiec ktory byl stwierdzil, ze to jest zgodne z norma
> itd. i nic nie zrobil. Czy ktos ma jakies konstruktywne propozycje ?

To sa normalne objawy pracy lodowki.

1. Data: 2002-09-12 18:08:19

Od: "Gab" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pablo" <p...@a...btk> napisał(a) tak:

> To sa normalne objawy pracy lodowki.
>
> Pozdrawiam

pracujesz w serwisie?
;-)))
GS

1. Data: 2002-09-12 21:22:51

Od: "Pablo" <p...@a...btk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gab" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> pracujesz w serwisie?

Bulgotanie, trzeszczenie i inne dzwieki sa spowodowane rozprezeniem sie
chlodziwa. Powrotem rurek do polozenia sprzed sprezenia itp.(nastepuje lekie
naprezenie przewodow pod wplywem cisnienia/temperatury po czym w miare
rozprezania powrot do polozenia pierwotnego) W ukladzie chlodzacym moga
wystepowac pecherzyki powietrza powodujace syk itp.
Czy pracuje w serwisie ? Hmmm. A czy trzeba pracowac w serwisie zeby
wiedziec na jakiej zasadzie pracuje lodowka ? Wystarczy znac jej budowe i
troche fizyki.

1. Data: 2002-09-13 16:37:12

Od: "Pablo" <p...@a...btk> szukaj wiadomości tego autora

> To dlaczego jedne lodowki sa ciche a drugie nie ?

Mowisz o lodowkach absorbcyjnych.

ile może być wart komplet mebli (swarzędz 1932)?
Drewno w łazience?
Lodowka : jaka polecacie ?
Drzwi wewnętrzne
Telewizor Grundig a brak pradu...