Quiche -farsz

1. Data: 2000-01-26 12:39:42

Temat: Quiche -farsz
Od: "Nasht" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby podac mi jakis wysmienity farsz do quiche.
Bede ogromnie zobowiazany

___
Adam K. Kozlowski

1. Data: 2000-01-27 16:42:04

Temat: Re: Quiche -farsz
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasht napisał(a):

> Czy ktos moglby podac mi jakis wysmienity farsz do quiche.
> Bede ogromnie zobowiazany
>
> Pozdrawiam
___
> Adam K. Kozlowski

Oprócz bazowego nadzienia (śmietana, jajka i przyprawy), można zastować
następujące dodatki (podaję za Michelem Logazzo):

- pokrojone pieczarki, obsmażone z szalotką i doprawione sherry lub
porto
- obsmażona cebula, krojone salami (lub pepperoni), także z dodatkiem
ostrego żółtego sera
- ugotowane i pokrojone w kostkę piersi kurczaka lub indyka z czarnymi
oliwkami i cheddarem
- smażona na maśle szalotka z tartym serem (lub sama szalotka)
- pokrojona w kostkę szynka lub bekon z dodatkiem świeżych ziół (zielona
pietruszka, tymianek, bazylia)
- drobno krojona szynka i tarty gruyer w podobnych proporcjach, także z
dodatkiem musztardy Dijon
- drobno siekany wędzony łosoś wymieszany z siekanym świeżym koperkiem
- wymieszane w podobnych proporcjach kawałki sera typu Roquefort z
krojonym (nie obranym) jabłkiem
- czerwona i zielona paryka w tej samej ilości, pokrojona i zmiękczona
przez obsmażenie na maśle
- rozdrobnione mięso kraba wymieszane z obsmażoną na maśle szalotką
- itd., itp. - na dobrą sprawę wszystko zależy od wyobraźni i odrobiny
inwencji.

Smacznego!

Joanna

Zubrzyna? bo chyba nie zubrowka!