pierogi z pluckami

1. Data: 2000-01-26 12:07:02

Temat: pierogi z pluckami
Od: w...@h...com szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie do smakoszy jak sie robi farsz do pierogow z pluckami.
przegladnolem wszystkie dostepne ksiazki kucharskie i nic.

wiec jesli znasz przepis na pierogi z pluckami to prosze wyslij mi go na
mojego prywatnego maila

Jacek M

j...@n...com

1. Data: 2000-01-26 12:09:07

Temat: Re: pierogi z pluckami
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coz, moze nie powinienem, ale plucka ??? Musza koniecznie byc to one ???
Jakos tak do plucek i mózdzku mas stosunek ambiwalentny
A nie mozeszc tak :

Chuda wieprzowina, gotowana z dodatkiem wegety, po ugotowaniu zmieona dwa
razy, i przesmazona z drobno posiekana cebulka ???
Zapewnei ze smakuje rewelacyjnie

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
<3...@h...com>...

1. Data: 2000-01-26 12:18:02

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry napisał(a):

> [...]
>
> Chuda wieprzowina, gotowana z dodatkiem wegety, po ugotowaniu zmieona dwa
> razy, i przesmazona z drobno posiekana cebulka ???

Och, tak, tak, tak!
A pierożki, po ugotowaniu, polane smalczykiem ze skwareczkami!!!

Joanna

1. Data: 2000-01-26 12:58:42

Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przegladnolem wszystkie dostepne ksiazki kucharskie i nic.
>
>wiec jesli znasz przepis na pierogi z pluckami to prosze wyslij mi go na

Ugotowane plucka przepuszcza sie prze maszynke....
potem doprawia sie pieprzem i sola a takze dodaje jajko i cebulke zeszklona
na tluszczu.....
Wyrabia sie na gladka mase....
potem nadziewa sie pierogi...
przepisu na ciasto nie podaje bo mozna je znalezc na grupie

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2000-01-26 13:58:08

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coz, moze nie powinienem, ale plucka ??? Musza koniecznie byc to one ???
> Jakos tak do plucek i mózdzku mas stosunek ambiwalentny
> A nie mozeszc tak :

Ladnie to ujales:))) Ja unikam wszelkich tego typu wynalazkow. Z podrobow
tylko watrobka.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-26 14:10:34

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie no, ja jeszcze uznaję serca i żołądki ( przede wszytskim drobiowe -
zresztą innych nie jadłem - chyba, że w flaczkach ) no i flaczki właśnie -
ale raczej wołowe ;)

Ale jednej rzeczy chcę spróbować ( zrobić ) - zupę piwną z baraniną -
problem w tym, że tam były rownież nereczki a gdzie ja u nasz dostanę nereki
baranie ?)

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
<86mv1i$gbt$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 2000-01-26 15:10:58

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie no, ja jeszcze uznaję serca i żołądki ( przede wszytskim drobiowe -
> zresztą innych nie jadłem - chyba, że w flaczkach ) no i flaczki właśnie -
> ale raczej wołowe ;)

No, ewentualnie :)))

> Ale jednej rzeczy chcę spróbować ( zrobić ) - zupę piwną z baraniną -
> problem w tym, że tam były rownież nereczki a gdzie ja u nasz dostanę
nereki
> baranie ?)

Proponuje zakupic baranka u gorala (ja moge pol wziac a nereczki oddam obie)
:))
A jakie bylyby szaszlyki .......

Przemyslaw Koziarski

podpiwek