krowki

1. Data: 2000-01-25 23:21:06

Temat: krowki
Od: zofia polec <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos zna przepis na krowki?

1. Data: 2000-01-26 09:20:04

Temat: Re: krowki
Od: KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.
W dawnych czasach kryzysu, kiedy wszystkiego brakowało ale
był pewien luksus dostępny /słodzone, zagęszczane mleko w
puszce i nikt nie wiedział co z nim zrobić/
robiłem to tak:

do dużego garnka nalewałem ciepłej wody i
wkładałem puszkę wspomnianego mleka /wody musi być dużo aby
nie rozerwało puszki/.
Następnie gotowałem to przez ok 2-3 godzin i pozostawiałem
do wystygnięcia.
Otwierać gdy puszka jest zimna /inaczej grozi wybuchem/.
Krówki były pyszne /nadaje się to również do smarowania
wafli/ -pozdrawiam.

1. Data: 2000-01-26 10:51:41

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

KYLEK napisał(a):

> [...]
> Otwierać gdy puszka jest zimna /inaczej grozi wybuchem/.
> Krówki były pyszne /nadaje się to również do smarowania

Coś mi się wydaje, że pójście do sklepu i kupienie kilku dag krówek
będzie o niebo szybsze i w ostatecznym rozrachunku znacznie tańsze.
:))))))))

Joanna

1. Data: 2000-01-26 12:08:41

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@j...krakow.pl...

> Coś mi się wydaje, że pójście do sklepu i kupienie kilku dag krówek
> będzie o niebo szybsze i w ostatecznym rozrachunku znacznie tańsze.

No co ty, a gdzie ta satysfakcja i dziecieca radosc?

Jader

1. Data: 2000-01-26 12:15:36

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój tata robił krówki nieco inzcej ( niż przegotowanie puszki mleka ;) -
leciutko karmelizował cukier na patelni i dodawał to tego bardzo gęstą
słodką śmietanę - niestety - bardzoadko wychodziły jak trzeba ( tzn lekko
ciągnące :)

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-01-26 12:17:01

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a):

> Użytkownik Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:3...@j...krakow.pl...

> No co ty, a gdzie ta satysfakcja i dziecieca radosc?
>
> Jader

Przy odbiorze rachunku za gaz. :)))))))))))))))
Joanna

1. Data: 2000-01-26 21:10:50

Temat: Odp: krowki
Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Coś mi się wydaje, że pójście do sklepu i kupienie kilku dag krówek
> będzie o niebo szybsze i w ostatecznym rozrachunku znacznie tańsze.

Ale za to o ile smaczniejsze jest takie skarmelone mleko :))) Mniam :)
MM

A tak swoją drogą........
Thermomix kontratakuje ...
Pstrąg w opiekaczu