Quiz

1. Data: 2003-03-13 16:39:06

Temat: Quiz
Od: "Fount" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co pomyslelibyscie sobie o czlowieku ktory spi w ciagu dnia. Nie sypia w
dzien ale wlasnie gdy np dzwonicie to spal?

Pozdrawiam,

Fount

1. Data: 2003-03-13 16:47:54

Temat: Re: Quiz
Od: "angela" <t...@e...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fount"
> Co pomyslelibyscie sobie o czlowieku ktory spi w ciagu dnia. Nie sypia w
> dzien ale wlasnie gdy np dzwonicie to spal?

Hmmmmmmmm .....
Moze był spiacy???
Bolała go głowa?

angela

--
' To sie nazywa kobiety i rzeczywiscie jest bardzo mile '
http://www.digart.pl/member.php?nick=angela

1. Data: 2003-03-13 16:55:45

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fount:
> Co pomyslelibyscie sobie o czlowieku ktory spi w ciagu dnia.

1. Byl spiacy/ zmeczony/ padniety.
2. Ma nudna prace.
3. Ma pierwsze objawy spiaczki - jest pierwsza ofiara epidemii spiaczki,
ktora szybkimi krokami zbliza sie do tego kraju.

> Nie sypia w dzien ale wlasnie gdy np dzwonicie to spal?

1-3 jak wyzej
4. Wymowka - tak naprwawde to nie chcialo mu sie z Toba/kimkolwiek rozmawiac.

Tris

1. Data: 2003-03-13 18:06:30

Od: "Cleopatra" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fount" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co pomyslelibyscie sobie o czlowieku ktory spi w ciagu dnia. Nie sypia w
> dzien ale wlasnie gdy np dzwonicie to spal?

umarl??

--
-=[PsychoZ]Cleopatra=-
WwW.PsychoClownZ.PrV.pl

1. Data: 2003-03-14 01:21:30

Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fount" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

Grypa szaleje...a poza tym wiosenne przesilenie go usprawiedliwia :)

1. Data: 2003-03-14 02:07:42

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fount <c...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4qc7v$lg2$...@a...news.tpi.pl...
> Co pomyslelibyscie sobie o czlowieku ktory spi w ciagu dnia. Nie sypia w
> dzien ale wlasnie gdy np dzwonicie to spal?

poszedł spac o trzeciej w nocy i wstał o 6 rano:)

Aska

1. Data: 2003-03-14 07:25:51

Temat: Zmiana
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

ZMIANA

"Jeden zmienia ambone, drugi kazanie."
- Wieslaw Brudzinski

Lubimy dzielic sie z innymi swoimi pogladami. To mile miec
posluch. Sluchaja, skupiaja sie wokol nas. Potakuja, neguja.
Roznie. Mamy dwa typy reakcji.

Jeden, gdy neguja, zastanawia sie przede wszystkim, dlaczego.
Czy czasem sie nie myli? Czy tez oni maja w danym przypadku racje?
Probuje zmienic swoj punkt widzenia. Zmienia forme wypowiedzi, by
byla bardziej wyrazista, przekonujaca. I kontynuuje swoja
argumentacje jeszcze raz.

Inny, gdy natrafia na opor, na przeciwne zdanie, nie da w
swoich pogladach niczego zmienic. Nawet na jote! On i tylko on ma
racje, gdy ktos mu nie chce wierzyc, tym gorzej dla niego. Nie po
to wyraza swoje poglady, zeby z nimi dyskutowac.

Nie probuje nawet zmienic toku dyskusji. Zabiera sie jak
niepyszny z nieprzychylnego forum, glosno trzaskajac drzwiami.
Idzie szukac przychylniejszej grupy. Ale takiej, ktora przyjmie
jego przekonania bez reszty.

Ktory z nich wygra w tej potyczce o poglady? Chyba ten
pierwszy, ktory zmienia kazanie. Bo ten drugi zmienia ambone,
bedzie ja tak zmienial bez konca, bez skutku. Nigdzie nie znajdzie
forum, ktore zaakceptuje jego poglady bez dyskusji.

Magdalena Nawrocka
www.geocities.com/magdanawrocka

1. Data: 2003-03-14 16:12:36

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Fount" <c...@w...pl> wrote in message
> Co pomyslelibyscie sobie o czlowieku ktory spi w ciagu dnia. Nie sypia w
> dzien ale wlasnie gdy np dzwonicie to spal?

Z kim?
;)
Kaska

A ja sie bawie ;)