RAMa na której siedzi królowa nauk

1. Data: 2008-10-12 21:08:25

Temat: RAMa na której siedzi królowa nauk
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

komputer ~umie matematykę.
czy gdyby nie miał pamięci ~umiałby?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2008-10-12 21:31:12

Temat: Re: RAMa na której siedzi królowa nauk
Od: "MajsterBieda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
news:gctp0f$cek$1@news.onet.pl...
> komputer ~umie matematykę.
> czy gdyby nie miał pamięci ~umiałby?

kamczki na plaży i koralki na sznurku( liczydło)
~umieja matematykę - i pamiętają to
czego nie pamiętają już najstarsi indianie
:-)))

a jakie równania różniczkowe rozwiązuje
woda w kiblu - to mózg staje - a żaden
komputer nawet ( 10 000 procków) nie
próbuje startować powaga :-)

a my bez tego wiemy ,że spłynie rurą
kanalizacyjną :-))

zdr.
pat&x

3. Data: 2008-10-12 21:31:32

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R; <gctp0f$cek$1@news.onet.pl> :

> komputer ~umie matematykę.
> czy gdyby nie miał pamięci ~umiałby?

Odpowiem pytaniem na pytanie - a czy kalkulator ma pamięć, w rozumieniu
komputerowym? ;>

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

4. Data: 2008-10-12 21:32:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gctp0f$cek$1@news.onet.pl> :

> Odpowiem pytaniem na pytanie - a czy kalkulator ma pamięć, w rozumieniu
> komputerowym? ;>

nie wiem, nie znam się :)
ale czy czasem kalkulator nie posiłkuje się pamięcią osoby, klikocącej w
klawisze?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

5. Data: 2008-10-12 21:37:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

MajsterBieda pisze:
> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
>>
> kamczki na plaży i koralki na sznurku( liczydło)
> ~umieja matematykę - i pamiętają to
> czego nie pamiętają już najstarsi indianie
> :-)))

e tam pamiętają
opowiedział ci coś jakiś kamyczek?
co najwyżej sobie zdrowo poprojektowałeś :)

> a jakie równania różniczkowe rozwiązuje
> woda w kiblu - to mózg staje - a żaden
> komputer nawet ( 10 000 procków) nie
> próbuje startować powaga :-)

woda w kiblu rzeczywiście rozwiązuje pewne równania.
i zaiste komputer by na tym polu niewiele zdziałał.

> a my bez tego wiemy ,że spłynie rurą
> kanalizacyjną :-))

ale ale - skąd to wiemy?!

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

6. Data: 2008-10-12 21:46:14

Od: "MajsterBieda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> e tam pamiętają
> opowiedział ci coś jakiś kamyczek?
> co najwyżej sobie zdrowo poprojektowałeś :)

no nie :-)))
powiedzmy dla ułatwienia ,że to bursztyn
z materiałem genetycznym ( muszką ) w środku

wiesz - kalkulator też raczej
do gawędziarzy sie nie zalicza
:-)))

> woda w kiblu rzeczywiście rozwiązuje pewne równania.
> i zaiste komputer by na tym polu niewiele zdziałał.

> ale ale - skąd to wiemy?!

no napewno nie dzięki pamięci - rozumianej
jako pamieć komputerowa
Bo to samo dotyczy kibla jakiego nigdy
w życiu jeszcze nie widzieliśmy :-))

zdr.
pat&x

7. Data: 2008-10-12 21:51:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

MajsterBieda pisze:
> [...]
>
> no nie :-)))
> powiedzmy dla ułatwienia ,że to bursztyn
> z materiałem genetycznym ( muszką ) w środku

dlatego to naziemna obsługa owej maszyny liczącej pełni tu rolę
pojemnika na pamięć :)

> no napewno nie dzięki pamięci - rozumianej
> jako pamieć komputerowa

ok, to ciekawe - bo pamięć komputerowa i pamięc ludzka, poza swoimi
róznicami, łączy chyba to, że obie przechowują pakiet danych, z których
jednostka centralna sobie korzysta, nespa?

> Bo to samo dotyczy kibla jakiego nigdy
> w życiu jeszcze nie widzieliśmy :-))

wszystkie kible są takie same :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

8. Data: 2008-10-12 22:08:56

Od: "MajsterBieda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> MajsterBieda pisze:
..

> ok, to ciekawe - bo pamięć komputerowa i pamięc ludzka, poza swoimi
> róznicami, łączy chyba to, że obie przechowują pakiet danych, z których
> jednostka centralna sobie korzysta, nespa?

nespa

oba rodzaje pamięci ( ludzka/komputerowa) raczej nie mają ze sobą
wiele wspólnego - to sa zupełnie różne rzeczy

no i mamy u człowieka co najmnie trzy rodzaje pamięci
a w komputerze w zasadzie jeden rodzaj ( choć
były próby budowy pmięci asocjacyjnej dla komputerów
to na razie raczej nic sensownego nie uzyskano)

> wszystkie kible są takie same :)

no nie przesadzajmy - są np. takie
powiedzmy "plowe" bez rury więc
- bez jaj :-)

powiedz wyraźniej o co Ci chodzi - bo
inaczej będziemy kluczyć w tych zaroślach
- co jak wiadmomo bez rozwiązywania równań
kończy się zwykle na niczym :-)))

9. Data: 2008-10-12 22:19:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

MajsterBieda pisze:

> powiedz wyraźniej o co Ci chodzi - bo
> inaczej będziemy kluczyć w tych zaroślach
> - co jak wiadmomo bez rozwiązywania równań
> kończy się zwykle na niczym :-)))

sorry, myślałem, że to jakoś tam widać :)
swego czasu założyłem wątek o królowej nauk.

dziś myślałem nad odpowiedzią - że to w dużej mierze historia.
pamięć, jednym słowem.
i zrobiłem sobie taką ładną paralelę do komputera :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

10. Data: 2008-10-12 22:32:55

Od: "MajsterBieda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pamięć, jednym słowem.
> i zrobiłem sobie taką ładną paralelę do komputera :)

to było widac - ale było mi trudno
w to uwierzyć

gdzie jak gdzie - ale na tej grupie -
i to od wtereana - nie spodziewałbym
sie tak nietrafnego IMO uproszczenia :-))

do którego momentu pomoc jest pomocą?? - prosze o pomoc
Cytata dnia, czyli Niesioł radzi w sprawie Rady
Re: Nic tak naprawdę nie liczy się jak prawda
Kradzież w majestacie prawa
kto kogo zabierze czyli choroby chodzą po pilotach