Zadużo poprosiłem

1. Data: 2001-10-09 10:57:55

Temat: Zadużo poprosiłem
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogadamy Tu na wszystkie pytania jeśli już musicie
To czy się boję, co mną powoduje, bardzo chętnie
odpowiadał na Wasze pytania. Pokajam się itd

Ale prośba usuńcie swoje wątki z tamtego wątku
Niech zostanie tylko co w temacie, postu.
To takie proste.
By następni nie zaśmiecili, swoimi rozważaniami
w miarę "czystej informacji".
To tak dużo?

eTaTa

1. Data: 2001-10-09 11:26:36

Temat: Re: Zadużo poprosiłem
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> To tak dużo?

Trzeba bylo rzeczywiscie poprosic jak czlowiek. :]

Ech, te Krakusy, ani nie dziekuja,
ani nie prosza,
tylko narzekaja. ;)

Czarek

1. Data: 2001-10-09 11:32:22

Temat: Odp: 1 Co mną powoduje.
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mną powoduje?

Tu odpowiedź jest prosta - guzik.
Nie będę tłumaczył - głupot.

Dam przykład - dla niekumatych

Znacie pewnie Oliwię z TV? np. "Przytul mnie" i jakieś seriale. Nie śledzę, to nie
wiem :-(
Mianowicie ta panna mieszkała niedaleko mnie, chodziła do tej samej szkoły
podstawowej.
Niestety dużo później :-(
To co przeżywała "jako ciemna" w tym naszym durnym chlewisku społecznym, to piękny
przykład społeczności kretynów i zawistnych głupoli.
Jako dziecko nie mogła zwodzić urodą i nią się bronić. No to jej się dostawało.
Ze wszystkich stron. Od plotek, kolegów, urzędasów itd. Dziś wlazłyby w jej skórę,
wszystkie koleżanki. Ona sobie pewnie poradzi.
Ale ilu niema takiego szczęścia?

To nie jest pewnie dla niektórych oczywiste bo i nie należną do grup
mniejszościowych.
Oni są czystej rasy.

Ale może są homo? Albo kalecy? Albo nie w układach? Albo nie są na grupie,
na której powinni być.

Bo komu ja to pisze?

Jedno jest pewne Polacy uwielbiają się odgrywać, za to że ich za śmieci inni uważają.
Ale czy nie mają racji?
Jako społeczność to śmietnisko nierobów, złodziei i pasożytów. Tą opinię trudno
zmienić.
Wygrzebując te pojedyncze sztuki.
Produkujemy jednego mądrzejszego na parę lat i wpadamy w samoeuforię nad sobą.
A w dodatku nie zauważamy, że on już dawno obywatelstwo zmienił.

I komu ja to piszę?
"mądry zrozumie, a głupiemu nie warto"

1. Data: 2001-10-09 11:41:13

Temat: Re: 1 Co mną powoduje.
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> Jedno jest pewne Polacy uwielbiają się odgrywać, za to że ich
> za śmieci inni uważają. Ale czy nie mają racji?
> Jako społeczność to śmietnisko nierobów, złodziei i pasożytów.
> Tą opinię trudno zmienić.

Alez szczery dzis zes sie zrobil Etatan, do bolu. :)

> Wygrzebując te pojedyncze sztuki.

Ale po co 'wygrzebywac'? Same wyplyna w odpowiednim czasie,
a jak nie wyplyna to znaczy ze nie ma co wyplywac.
Wezmy np Ciebie. :)

PS: A dlaczego mowisz '...Polacy uwielbiaja...'? Ty nie Polak?
Gadasz ze Polacy wstydza sie przyznac poza granicami
do Polskosci, a sam dystansujesz sie od niej jeszcze w granicach.
Jak to jest z Toba? Wstydzisz sie byc Polakiem? Wolalbys byc
mniejszoscia (czy jestes)?

Czarek

1. Data: 2001-10-09 11:56:54

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS: A dlaczego mowisz '...Polacy uwielbiaja...'? Ty nie Polak?

Masz rację, zwrot powinien brzmieć My Polacy,
ale ponieważ ja się nie poczuwam do przynależenia do opisywanych
opinii, które na mnie ciążą, a nie uczyniłem nic by na to zasłużyć.
(Nawet bierny nie jestem)

Ale nigdy się nie dystansuje i dostaje za opinię o Polakach,
bardziej za granicą. Bo się do tej przynależności przyznaję.
Choć ze wstydem.
Niestety.

eTaTa

1. Data: 2001-10-09 12:07:35

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" :

> Ale nigdy się nie dystansuje i dostaje za opinię o Polakach,
> bardziej za granicą. Bo się do tej przynależności przyznaję.
> Choć ze wstydem.
> Niestety.

Nie bez powodu ze wstydem, tak jest niestety często. Ale czy nigdy nie byłeś dumny z
tego powodu ?
Kilka powodów do dumy też by się znalazło..
Najgorzej u nas z wyważeniem ;) i zbyt ulegamy oszołomom. Dlatego należy przyglądać
się różnym
opcjom - od RM do NIE i własny mieć pogląd na każdą sprawę.
E.

1. Data: 2001-10-09 12:07:40

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild"
> Co mną powoduje?

tak na prawdę to bardziej mnie interesuje do czego zmierzasz...
ale coraz bardziej wątpię ze zrozumię.

> Tu odpowiedź jest prosta - guzik.
> Nie będę tłumaczył - głupot.

aha.

> Dam przykład - dla niekumatych

dzięki :-)

> [...]

jej skórę,
> wszystkie koleżanki. Ona sobie pewnie poradzi.

wszyscy którzy sa bardziej inni od innych.

> To nie jest pewnie dla niektórych oczywiste bo i nie należną do grup
mniejszościowych.
> Oni są czystej rasy.

rasista? ;-)

> Ale może są homo? Albo kalecy? Albo nie w układach? Albo nie są na
grupie,
> na której powinni być.

to łapie, bo to do mnie.

> Bo komu ja to pisze?

no mi!

> Jedno jest pewne Polacy uwielbiają się odgrywać, za to że ich za śmieci
inni uważają.

gupio napisałes, Polacy sa tacy jak inni, to nie sprawa narodowości.
W każdym kraju tak chyba robią. Cóżes sie przyczepił tych Polakow?

> [...]
sobą.
> A w dodatku nie zauważamy, że on już dawno obywatelstwo zmienił.

A jużes zmienił? na jakie? chyba nie izraelskie co? ;-)

> I komu ja to piszę?

no mi!

> "mądry zrozumie, a głupiemu nie warto"

to po cos to zrobił?
oszczędzaj siły.

jak Cie 'kocham' Etata, ni w ząb nie rozmumiem,
zawyzasz poziom grupy celowo?
To jest forum publiczne - sa tu ludzie niekumaci,
najlepiej byłoby najpierw uświadomic, fakty, ew. odeslac do literatury,
przynajmniej zdradzić swoje zamiary w sposób prosty i klarowny.
Po co tak mieszać - czy to jakas tajemnica co masz na mysli?

Napisz ze masz gościa który jest skołowany całą ta awantura i tyle.
Może potrafie pomóc.
Po nam Ameryka? - nie rób z grupy kolejnego telewizora, pliz ;)

Sprawy tolerancji mnie bardzo interesuja, i nawet dotyczą,
ale nie wiem czy mozna pomagać komuś dlatego żyby byc 'na fali'
Nie wiem czy komukolwiek uda sie tu posefować.

pozdrawiam
Marsel

ps. to co ostatnio sie tu dzieje.. nie wyniose sie niestety bo ciągle daje
sie
trochę informacji wyśledzić, coo raz trudniej. splonkowć siebie?
albo połowę postów- jak? - nie osób tylko postów! :-(((
to jakas paranoja.
Wiem ze wszystko da sie podciągnąc pod psychologie, niestety :(
M.

1. Data: 2001-10-09 14:58:13

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiekszosc tego co napisales to mity, IMO.
Po pierwsze, pogarszaja sie uklady miedzyludzkie w Polsce teraz,
wiec generalnie jest gorzej,
a Ty to prubujesz przerzucic na kaleki, "czarnych" itp.
Guzik!

1.
Czarni - prawda, ze czasem ktos im "przywali", ale zwykle na ulicy
i zwykle jest to "bachoriada", ktora lubi dowalic.
Powod prosty -> tzw. rozbestwione dzieciaki
(coraz bardziej, np. w szkolach)
A czarni sa zwykle barzdziej uprzejmi i "ludzcy", i to najczesciej
zjednuje im ludzi, na dluzsza mete.

Nie wiem co to za Oliwia. Kto to?

> [...]
dostawało.
> Ze wszystkich stron. Od plotek, kolegów, urzędasów itd.

Nie bujaj, musisz po prostu jakas swoja krzywde wywalic na innych, najlepiej
na
"zle spoleczenstwo". To niesprawiedliwe!

> Dziś wlazłyby w jej skórę,
> wszystkie koleżanki. Ona sobie pewnie poradzi.

Czy to zle???? Co Ty gadasz... to nawet "promocja".

> To nie jest pewnie dla niektórych oczywiste bo i nie należną do grup
mniejszościowych.
> Oni są czystej rasy.

Eeee tam, takie gadanie. Nie masz sie czego czepiac.
Wrecz przeciwnie, za bardzo sie wywyzszylo sie grupy mniejsosciowe,
a potem Slask chce sie oglosic mniejszoscia narodowa.
Kazdy by chcial! Zgadnij dlaczego?
Zeby m.in. byc przedmiotem westchnien i trosk takich jak Ty,
"wrazliwych spolecznie" i kaske dostawac.

2.

Kaleki - z nimi obchodza sie ludzie jak z jajkiem.
Wiem bo znam pare takich osob. Oni maja juz dosc,
i chca zeby ktos wreszcie traktowal ich jak normalnych ludzi.

> Jedno jest pewne Polacy uwielbiają się odgrywać

Zmyslasz

> Jako społeczność to śmietnisko nierobów, złodziei i pasożytów.

Polska ma np. jedno z najlepszych "wskaznikow przedsiebiorczosci"
w Europie (najwiekszy procent osob chce miec samodzielne firmy).
Zlodziej? Zobacz tylko ktos sie przeciwstawil zaostrzeniu kar,
tacy "wrazliwi spolecznie", jak pewnie Ty.
Czy jestes za zaostrzeniem kar?

> A w dodatku nie zauważamy, że on już dawno obywatelstwo zmienił.

Wrecz przeciwnie, wiele osob zaczyna wracac do Polski,
zwlaszcza Ci co wyjechali za PRL. A Ci wyksztalceni nie
wyjezdzaja juz tak jak kiedys. Oj kolego, skad Ty masz
te swoje dane??

Co Cie na narzekanie wzielo, ale przyklady dajesz nietrafne, IMO.
Pozdrawiam, Duch

1. Data: 2001-10-09 15:08:18

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <a...@p...onet.pl> w artykule news:9pv32j$mh4$1@news.tpi.pl
pisze...

> Nie wiem co to za Oliwia. Kto to?

W Przytul mnie była Olimpia. Może o nią chodzi? Ale co z nią?
Daga

1. Data: 2001-10-09 15:12:43

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesz wady Polakow?
Lubimy mowic jak bardzo jestesmy beznadziejni
i jak bardzo sie do niczego nie nadajemy.
Nie my... "nasze spoleczenstwo".
Nieroby, nietolerancyjni, glupi, nie umiejacy sie ubierac,
niewychowani, ciemni, wstydliwi itd.itd.
Zdrufka, Duch

pamiec
Pochodzenie arabskie
Empatia na codzień.