trawy ozdobne

51. Data: 2003-04-27 20:08:12

Temat: RE: Było: trawy ozdobne, Są: byliny
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka, każdy by chciał zagospodarować białą przylaszczkę, ja też. :-)
> Pozdrawiam gospodarczo Ja...cki

Po co Ci biała jak nie masz różowej, czerwonej, różowej pełnej,
niebieskiej pełnej ???
:-) Zaintrygowany Bogusław.

52. Data: 2003-04-27 20:19:36

Temat: Odp: trawy ozdobne
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8h382$erb$...@a...news.tpi.pl...
> W wiadomości news:b8h1s1$5ja$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna

> Hejka. Trudno się dziwić, że palą i śmiecą, wszak wszyscy mieszkańcy
> Żuław znajdują się w depresji. :-)
> Pozdrawiam wysoczyznowo Ja...cki

..ha, to pewno mieszkańcy mojego osiedla palą trawy na pobliskiej łące i
śmiecą wokół "oczka", bo ową Żuławską Depresję z okien widzą??!!??... :-(
pozdrawiam wzgórzowo - morenowo,
Agata

53. Data: 2003-04-27 21:18:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
-botaniczny.pl
Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> napisał(a):

> Po co Ci biała jak nie masz różowej, czerwonej, różowej pełnej,
> niebieskiej pełnej ???
> :-) Zaintrygowany Bogusław.

Hejka. Od czegoś przecież muszę zacząć. :-)
Pozdrawiam skrzętnie Ja...cki

54. Data: 2003-04-27 22:48:08

Temat: Re: trawy ozdobne
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> To załuj, dużo tracisz, ja bardzo lubie trawy ozdobne, a szczególnie ich
> kolorowe odmiany potrafią zdobić ogród przez cały sezon :-)

Ja tez probuje. W zeszlym roku jesienia posadzilem palczatke Gerarda
(Andropogon Gerardii). Mam nadzieje, ze skoro kiedys wszystko tu nia
bylo zarosniete, to sie przyjmie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

55. Data: 2003-04-28 06:00:27

Temat: Odp: Było: trawy ozdobne, Są: byliny
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> A jeśli przez przypadek będzie ich nadmiar, to i ja nie pogardzę :)

No to jest abaras, trzech chce naraz :-)). Niestety mimo bardzo szczerych
chęci na cztery części jej nie podzielę ale służę nasionkami.
--
Pozdrawiam, Kaśka

56. Data: 2003-04-28 06:00:57

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in
> w centrum wszystko szybciej rozpoczyna wegetację. U teściów fiołki już
> przekwitły u mnie dopiero co rozpoczęły kwitnienie, tulipany u nich są
> czerwone, a u nie dopiero są pąki. Czekaj Ewo cierpliwie i na J.
> przyjdzie wiosna.
Wiosna to juz jest od 2 tyg, tylko u Ciebie sie nie moze przez leszczyny
przedrzec :-)
Fiolki u mnie juz przekwitly, narcyzy i wiekszosc tulipanow tez.
Kwitna pierwsze iryski z gr. pumila, ale niestety wczorajszy grad je
splaszczyl dosc mocno...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

57. Data: 2003-04-28 06:03:39

Temat: Re: Odp: trawy ozdobne
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, nastraaszyłyście mnie z rosplenicą. Sprawdziłam od razu, moja
> zaczęła puszczać. Gorzej wyląda sprawa z turzycą buchanana na razie
> nic nie widać

W niedziele moja rosplenica wypuscila 1 (slownie: jedno) zdzblo. Znaczy
zycie jeszcze sie w niej tlucze. ZA to moja buchanana sucha az do dolu,
powinna juz sie pomaranczowa u nasady robic, a tu nic. W O.B. tez nic, wiec
albo jeszcze nadal spi, albo zmarzla nawet w centrumie.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

58. Data: 2003-04-28 06:06:14

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Nawiasem mówiąc, jaka roślina n a j p ó ź n i e j rozpoczyna
> wegetację? Katalpa, pierwiosnek Viala, rozwar...co jeszcze? W co znowu
> niebacznie mogłam rąbnąć widłami? :-)

Katalpy nie mam :-), ale Viala juz wylazl. Rozwar nie. Napozniej u mnie
bedzie chyba kirengeszoma, bo wykopalam ja wczoraj niechcacy i ma malutki
kielek jakies 8 cm ponizej poziomu gruntu. Wyglada, ze dopiero zaczyna sie
mobilizowac do wylezienia :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

59. Data: 2003-04-28 06:07:36

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEEKDOAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Przylaszczki u mnie wysiewają się w najmniej oczekiwanych miejscach,
rosna
> nawet w pełnym słońcu co budzi moje zdziwienie :-)

Chyba mrówki roznoszą ich nasionka. Kiedyś je przyłapałam jak pokradły je
spod niebieskiej.

> Co do białej przylaszcki chętnie zagospodaruję gdyż ta wyjątkowo u mnie
nie
> chce rosnąć :-(

Cuda i dziwy. Myslałam, że biała jest bardziej tolerancyjna a widać,że też
ma kaprysy.
--
Pozdrawiam, Kaśka

60. Data: 2003-04-28 06:09:38

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze, mije miskanty już rosną oprócz m. "Variegata" :-(
Zebrinus spi, oby nie snem wiecznym, w kazdym razie nic na powierzchni nie
widac...
> Chyba jeszcze czas. Moja ś.p. tarczownica późno wypuszczała marniutkie
> listki aż odeszła bezpotomnie :-(
Moja juz jest, a jest na polnocnej stronie domu, gdzie wszystko rusza duzo
pozniej.
> Za to wczoraj pokazała się alstroemeria, co mię bardzo cieszy :-))
No to juz wiosna na pewno, chociaz w O.Bot. jeszcze gunnery nie odkryli :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Sadzonkowanie bylin
Mam
pędraki listnika