RE: Co mam zrobić???Pomóżcie...

1. Data: 2002-04-08 13:31:19

Temat: RE: Co mam zrobić???Pomóżcie...
Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: o...@n...pl
[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Załamana
Sent: Friday, April 05, 2002 5:15 PM
To: p...@n...pl
Subject: Re: Co mam zrobić???Pomóżcie...

>Tak, wiedział o tym co wydarzyło się kiedyś. Czy zostałam uśpiona? Hmmm...
>Chyba nie obudziłabym się nad ranem. Raczej spałabym do poludnia... Nie
>uważacie?

A nie uważasz, że w Twoim związku dzieje się coś niedobrego? Jeśli w ogóle
rozważasz możliwośc uśpienia przez kochaną osobę????!
Tak jeszcze zastanawiam się nad tym co napisałaś o wcześniejszym gwałcie -
tylko czy to był gwałt w takim znaczeniu jak ten incydent opisany przez
Ciebie tutaj..

Alienkaa
* Maja gg.641165 *

Przed PITem nie uciekniesz. Przed podatkiem mozesz...
>>> http://link.interia.pl/f1599