RE: Complex poznań - bez komentarza

From: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: RE: Complex poznań - bez komentarza
Date: 15 Dec 2004 18:17:22 +0100
Sender: r...@n...test.onet.pl

> Witam
>
> Wielokrotnie na tej grupie pisało się o firmie Complex z
> Poznania, zatrudniającej ON na zasadzie telepracy. Nie będę
> tutaj pisał na czym ta praca polega, bo Ci najbardziej
> zainteresowani doskonale wiedzą. Napiszę Wam tu o czymś, co
> mnie wpierw ogłupiło, a następnie rozśmieszyło do łez. Otóż
> tydzień temu wysłałem im na maila załącznik, który musi być
> wypisany przez pracodawcę przy składaniu wniosku o dodatek
> mieszkaniowy. Czekam cały tydzień i nic, żadnej odpowiedzi.
> Więc dzwonie dzisiaj z zapytaniem, czy został on do mnie
> [...]
Hejka, to znowu ja.
Właśnie przypomniał mi się jeszcze jeden szczególik z wczorajszej
rozmowy. Otóż na owym załączniku był napisany długopisem nr faxu z mego
UM, bo Pani odpowiedzialna za sprawy dodatku mieszkaniowego doskonale
zna mą sytuacje z firmą complex i to, o co chodzi w owej pracy (nie
ukrywałem tego też, gdy TVN się ze mną kontaktował). Gdy zapytałem panią
dlaczego nie przesłali tego faxem, Pani odpowiedziała, że nie było
napisane, jaki jest nr kierunkowy do mego miasta. No, ja nie wiem, ale
może obecnie nr kierunowe miast to teraz jakaś tejemnica państwowa, czy
jak? Wiecie coś nt temat.

Z poważaniem,
Rafał Dąbrowski